Gå til innhold

Drømmer så ekkelt...

Anbefalte innlegg

Er det flere som har begynt å drømme rare drømmer om fødselen...??

Senest i natt drømte jeg at babyen ble født gjennom en litt trang hjemmestrikka ullgenser...av alle ting...og så kasta jeg opp morkaka etterpå.....åååååå....skikkelig groast!!!!! Grøsssss!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136313476-dr%C3%B8mmer-s%C3%A5-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha, nå måtte jeg le litt...

Off, sorry - sikkert ikke en morsom drøm å drømme, men det høres unektelig litt komisk ut ;-) Har du begynt å strikke babytøy? Jeg har strikka noen små plagg, så kanskje jeg også snart drømmer om hjemmestrikka gensere og fødsler...

Har merka at jeg drømmer mer enn vanlig - eller, jeg husker ihvertfall drømmene mine bedre nå som jeg er gravid. Veit ikke helt hvorfor, men...

Kanskje fordi det er en liten i magen som rører på seg og som hindrer oss i å sove så tungt som før..?

Håper du får hyggeligere drømmer ;-)

åhhh...jeg å drømmer sjukt mye rart...godt det er flere...hehe...alt i fra helt absurde ting som at jeg føder mange bitte små babyer som blir borte i teppet til store kjempe unger som jeg ikke klarer å løfte nesten....helt sprøtt... til koselige ting der jeg liksom har ett vindu så jeg kan se og vinke babyen min som ligger der å å koser seg i varme magen...når jeg fikk første jenta mi så drømte jeg en gang at jeg fikk ungen så alt for tidlig så jeg la ungen i stekovnen for at den skulle bli "ferdig"....sjukt!!!!!

Drømmer oxo at jeg får barn som jeg liksom ikke kjenner eller kan huske at jeg har født...en ekkel følelse...

Mamma sier man bearbeider mye på natta og når man er gravid så blir man jo iltt rar da og tenker på mye og bekymrer seg stadig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...