Gå til innhold

Hvor lenge kommer puppene til å strutte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid HATET puppene mine. Hadde et problemfylt forhold til mat og vekt under puberteten, og pupper som egentlig skulle vokst seg store og flotte (som mamma sine) er blitt små og tomme.

De har alltid sett ut som om jeg har 3 svangerskap bak meg, (er 20 nå), og nå som jeg endelig er gravid, er de FANTASTISKE!

Jeg har kløft og de strutter, men dessverre er de så ømme at jeg ikke klarer å være borti dem...

Mitt spørsmål er: kommer puppene til å fortsette å være store og struttende ut svangerskapet, eller "faller" de igjen når ømheten forsvinner? Skjønner at de fortsetter å vokse, men blir de like "spente"?*krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd du har et problemfylt forhold til puppene dine. Hjelper vel lite, men de fleste menn synes sikkert de er kjempe fine! -Mannen min sier iallefall at min b/c cup egentlig er litt for store (sånn hvis han skulle designet de). -Men elsker samtidig mine nå veldig struttende pupper. En kollega av meg (den eneste som tørr å være så åpen) sier også det samme.... -"det spiller egentlig ingen rolle hvordan de ser ut, eller hvor store de er, -bare man får ta på de, kysse de og leke seg"...

 

Veit ikke hvordan puppe utviklingen vil bli utover...håper bare de blir litt mindre øm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 15 uker på vei.

Mine pupper struttet fra uke 1.

Og begynte å "henge" mer etter uke 12.

Nå er det store, nesten lange og ikke fult så ømme lenger.

Men brystvortene er likedan enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...