Gå til innhold

Da begynner teltet å bli trangt ja...


mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Hehe. Har en veldig stor jakke som jeg kjøpte, som jeg tenkte at UMULIG kunne bli for liten. Men merket i dag da jeg hadde en litt tjukkere genser enn vanlig at det er ikke mye om å gjøre nå, før jeg ikke får igjen glidelåsen..

 

(Kjære Gud, la meg slippe å bli så svær at jeg ikke får på meg teltet mitt....)

 

;-) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til dette fenomenet. Jeg skal ihvertfall prise meg lykkelig den dagen magen er blitt mindre og jeg får en ullgenser innenfor regnjakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en stor dunjakke til samboer som jeg bruker. Tror den skal holde en mnd til:) Har ikke brydd meg om å kjøpe noe ny jakke, sålenge jeg kan bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en av mine vanlige jakker hele tiden, men nå har det blitt vanskelig å få opp glidelåsen! He he. Hadde tenkt å låne jakke av mannen min -ikke veldig fint, men men. Synes det er fryktelig kjedelig å bruke masse penger på ei jakke jeg bare kan bruke litt over en måned! (kanskje høygravid på sommeren neste gang). Men så var jeg så heldig at jeg fikk låne ei jakke av ei venninne som kommer til å passe fram til fødsel. Når jeg tok på meg den deilige, romslige og fine jakka skjønte jeg hvor trang den gamle jakka mi hadde vært! He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;D kjenner meg igjen. Får igjen en knapp i kåpen min, men bruker den ikke . Føler jeg ser enrom ut i den. Har en ullkape jeg drar rundt meg og knyter bak ryggen. Men er ikke så mye ute for tiden. To i maven er tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg på meg ei jakke jeg med nød og neppe fikk igjen lengere, bare for å oppleve at glidelåsen revnet fra jakka da jeg bøyde meg......

Må bare satse på at det ikke blir så kaldt framover, og heller kjøre åpen-jakke-stilen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får fremdeles igjen alle knappene i kåpen min, men de står på spreng. Bruker stort sett de to øverste. Jeg har kun en tynn topp under. Orker ikke ha mer for jeg er så varm for tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en flott vinterkåpe i spania i sommer. kjøpte den med tanke på at den fortsatt skulle passe nå som jeg snart er høygravid. hadde opprinnelig tre knapper, men de to nederste røyk innen jeg var 5 mnd på vei! har fortsatt å bruke den da jeg ser veldig slank ut i den, og faktisk får noe som kan forveksles med midje i den:) men i går røyk siste knappen, gitt!! og siden det regner bortover for tiden, må jeg ha en jakke som kan lukkes igjen.. kjipt å begynne å bruke telt, men sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...