Mayken Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Tenkte jeg skulle få merket klærne til snuppa før hun begynner i barnehagen.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Ett lite tips bare: Bestill heller på navnelapper.no (tror det het det..) Betalte 160 kr for 75 strykelapper til klær og 75 klistrelapper. Tipper en maskin er mye dyrere, og 75 stk varer jo noen år liksom:)
aanonym Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Vet ikke hvor man kan kjøpe en slik maskin, men det er billig og raskt å kjøpe navnelapper på f.eks. www.markmaster.no
chill+enda en til Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Med f.eks Dymo Letra Tag kan du skrive ut på tape som kan strykes som tøy. Selges på Binders ;-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg bestiller og fra navnlapper.no (eller noe sånt) Men 75 lapper holder overhode ikke noen år!! Jeg har bestilt derfra tilsammen 3 ganger, og Magnus har gått i barnehage et halvt år....Alt skal jo merkes, så må ha maaaaaange! Men de er supre å bruke altså!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå