Gå til innhold

Skravleråd for oss med termin i august !


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Noen her som føler for å dele noen tanker eller bare skravle i vei?

Jeg er hvertfall klar:-)

 

Jeg er 25 år fra Tønsberg.

Har en sønn på 2 år og venter nå barn nr 2 i august.

Hadde en SA i juli, og krysser derfor fingre og tær på at spira klorer seg fast denne gangen.

 

Jeg er en såkaldt Gressenke. Har en mann (sambo) som jobber på sjøen, så han er ofte ute å reiser. Da er det ekstra godt å ha noen her inne å skravle med. og ekstra bra er det å dele følelser med andre i samme situasjon:-)

 

Håper det er flere som kan hive seg på:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,jeg har termin i august

Jeg er 35 år,Har en sønn på 10 år

Har også hatt en SA,i mai og håper denne gangen at spiren sitter.

Er nå 6+3 uker på vei.

Vi bor på Fjellhamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og klar=)

 

er 26 år, fra det blide sørland=)

har en sønn på 2 år jeg også, og venter nr 2 ca 23 august=)

gleder oss veldig masse! fant ut at jeg er gravid i går=) jippi!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer visst jeg også inn:D

 

Jeg er 27 år og bor på nordvestlandet.

Har ei jente på 3 år og ei på 1,5 år.

Venter nr.3 i august

 

Jeg er også gressenke, og når mannen er på sjøen bli de ganske mange timer på BIM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er akkurat 5 uker på vei i dag, og har termin i august til neste år. Vi mistet også i August i år ,da var jeg 9 + 4 på vei, så denne gangen prøver jeg og tenke så positivt jeg kan, og nyte hver en dag:-) Jeg har også en mann som reiser mye, så jeg hiver meg med på denne skravletråden, kanskje noen av oss kan utveksle mailadresse etter hvert, og følge hverandre denne spennende tiden fremover. Først er det julen som står for tur, jeg har tenkt og prøve og ikke fortelle det til foreldre. Vil vente til jeg kommer hjem etter jul, få tatt ett ultralyd, bare få konstantert hjertelyd, og så skal vi dele det med våre nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har to barn fra før, ei jente på 3 og en gutt på 19 mnd, nå er spiren i magen 4+3 så det er ganske tidlig enda:-)

Skal fortelle familien nyheten i jula og glered oss veldig til å få en liten baby i slutten av august:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!!

 

24 år og bor på Tjøme i Vestfold:) termin 3. august:) Er vel også gressenke, da min kjære er i Australia nesten ett år...:) godt vi er fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er 25 år fra bergen, men bor utenfor london. Skal forhåpentligvis hjem til Norge om ikke så altfor lenge. Håper det blir før nr. 2 kommer til verden.

 

Vi har en jente på 2 år og venter nr. 2, terminen er 22 august. Her er det mannen min som er "gressenkemann", jeg jobber i nordsjøen, så han er alene to uker i slengen. Men vi får ikke lov å være offshore etter uke 28, så det blir en lang permisjon på meg.

 

Koselig å ha noen å prate med, spesielt når jeg er vekke fra familien på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer vist inn her jeg:)

 

har term en eller annen gang i aug,skal til legen på tirsdag:) gleder meg.

blir min andre dette,har ei jenta som blir 3 i mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 5 august. Er 8 uker på vei, og har min 1. legetime til Fredagen. Dette er min første graviditet, så det er spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

eg passar visst inn her, eg òg:). Har termin 17. august etter mensen å rekne. Har visst om det i ei vekes tid, men vi har ikkje fortalt det til nokon enno.

 

Eg er 31 år, nygift, og har ein gut på to. Bur på Nordvestlandet. Er så heldig at mannen min kjem fint heim frå jobb kvar dag, men det vert nokre timar på DiB/BiM likevel, ja:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin den 14. aug, skal på ultralyd på onsdag og da får jeg vite eksakt termin. Vi skal en uke til syden rett etter nyttår så det er greit å sjekke opp om alt er i orden.

 

Er 35 år og venter nr 2, har ei datter på 13 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!

 

Jeg er 25 år, og gravid med mitt andre barn, terminen er 18 august, er altså bare 5+2 nå, men gleder meg masse til alt framover :)

 

Er også så heldig at mannen kommer hjem fra jobb hver dag :o)

Vi har en gutt på snart 1,5 år, og så har han et barn fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei sann. vel jeg er 21 r gammel. dette blir min første gang. har termin ca. 8-10 august tenker, får vite eksakt når jeg drar til ultralyd eller noe sånt.

 

det blir koselig å holde følge med flere. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med her jeg :)

jeg er 26år og har en gutt på 2,5år. jeg er bare gressenke på natten, da gubben jobber 100% natt.... (utrolig at vi har klart å få til noen spire i det hele tatt :))

 

jeg har utregnet termin 2.august... og kommer meg ikke til legen før i midten av januar.... spennende :)

vi skal fortelle det til familien i jula, og satser på at alt er bra... har ihvertfall problemer med å skjule det på jobb nå... men jeg må siden jeg forhandler om mere jobb...

 

gleder meg til å bli kjennt med alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på denne tråden jeg! :)

 

Jeg er 28 år og kommer fra storby på Østlandet. Har en datter på 15 mnd og jeg jobber som nattsykepleier i halv stilling. Ikke så veldig glad for det akkurat nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Datteren min går ikke i bhg og samboer jobber bare senvakter og er borte 12 timer hver dag i ukedagene pga lang reisevei. Jeg er kjempebekymra for nattarbeid og faren for SA/MA. Skal til lege på torsdag.

 

Jeg har termin 17.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år fra Oslo.

venter på barn nr1. :) er 7uker. termin rundt 14aug.

Lege besøk i morgen, kanskje vi er helig å få sett hjerte til engelen min i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 31 år og bor litt utenfor Trondheim. Har tre barn fra før. To jenter på 6 og 8 år + en gutt på snart 3. Mistet i Ma i uke 18 i feb/mars, så vi er veldig glade for at det endelig klaffet igjen. Termin ca 25.aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er 33 år og bor i Oslo.. (men er opprinnelig fra Bergen)

 

Har en datter fra før, som nettopp fylte 13 mnd. To tette.. hu hei..

 

Har foreløpig termin 19.august, og første legetime på fredag, da er jeg vel 5+4.. Ganske kort altså..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 21 og han 26.

gift å har hus;)

vi dette blir vårt første barn fåreløpig temin 17 august:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og mannen 30, vi er gift og har ei prinsesse som er 2 år i dag :-)

 

Og forelpig termin med spira er 17 august :-)

Vært hos lege i dag og fått helsekortet, og det var igrunnen litt skummelt. Er ekstra hos lege siden vi har mistet 2 ganger i år. Skal tilbake i begynnelsen av januar igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25,strax 26 årig jente fra Oslo-venter vår første baby 23 august*

Er 4+4 idag.

 

Gleder meg til å bli kjent med flere folk fra Osloby =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...