Evi18 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Etter Liberobleiene skifta utseende, for ca 3 uker siden så har datteren min fått skikkelig rød og hissig hud på stumpen så ikkje vil vekk. Kan det vere de har tatt noe nytt oppi bleia som ho reagerer på eller er det bare tilfeldig? Vel eg skifter over til pampers i morra så får se om det forsvinner då.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Nei, det er ikke tilsetningsstoffer og annet tull i de bleiene, som det jo er i pampers. Libero har bare fått ny design og passform og jeg er storfornøyd med de. De beste bleiene jeg noen gang har vært borti. Min gutt på 4 mnd. har ikke blitt rød av de, snarere tvert i mot.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ikke tilsetningsstoffer? Hva tror du en liberobleie består av da? Libero er ikke tilsatt lotion som skal gå inn i barnets hud, men hele bleia er jo stappfull av kjemikalier. Har ikke noen problemer med å tro på at noen av stoffene i libero kan fremkalle reaksjoner hos enkelte babyer. Finn gjerne en komplett innholdsfortegnelse for en liberobleie og vis at jeg tar feil, altså. Det tror jeg er vanskelig....
kvirrevirrevitt Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det gele-greine inni er jo stort sett bare kjemikalier, sp vidt jeg har skjønt... en annen mulighet er jo at m ny passform/nytt materiale så kanskje bleia rett og slett er blitt for tett? Stumpen blir fort sår hvis den ikke får luft..
lillegutt26 Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg synes de nye bleiene til libero er supre!! Sitter veldig godt, min lillegutt har ikke fått røde merker.
moden mamma Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 De nye Libero-bleiene fungerer ikke bra til sønnen min som snart er 2. Han blir faktisk våt og jeg må opp og skifte i løpet av morgenkvisten! Lite irriterende. Derfor har jeg tråla butikkene i nabolaget, funnet en som hadde mange av gamlesorten og hamstra... Den fungerer faktisk så dårlig for han at jeg vurderer sterkt å klage til Libero. Pampers tør jeg ikke prøve siden sønnen vår reagerer på lotion i den bleien.. sukk...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Her har vi kun brukt pampers, både til eldste og yngste pga at eldstemann fekk rødt utslett spesielt rundt beina og magen ved kanten av bleia av Libero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå