PrinsessaPåErta Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har nettopp spist en helt nydelig mascarponekrem og ville gjerne ha lagf den i julen! Men jeg aner ikke hvordan denne mascarpone ser ut eller hvor jeg kan få tak i det!
Gjest mphs Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Ultra og smartklubb har den i sllefall. Den er ie en rund boks og står sammen med den andre osten.
♥2 små gull♥ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg kjøpte det på Ultra. De har det hvertfall i de litt finere og dyrere butikkene. En lav rund boks med navnet på utsiden. Der jeg kjøpte sto den sammen med de litt sjeldne ostene, altså ikke sammen med norvegia og jarlsberg.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har kjøpt den på min Meny-butikk, i en realtivt liten, rund boks. Det står Mascarpone på tydelig. Må nok i en litt velassortert dagligvare for å få tak i den. Tips: Bland 50/50 mascarpone og norzola (el annen blåmuggost), hul ut tomater, fyll med osteblandingen, i ovn 180 grader, ca 10 minutter. Nydelig tilbehør til fisk, kylling etc
mayaya Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 De fleste butikkene har mascarpone nå, i runde bokser på 250 eller 400 gram tror jeg. Nyyyydelig :-)
PrinsessaPåErta Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk!!!!skal prøves i morgen den dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå