Gå til innhold

Tenk så flotte dere er!


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Ville bare minne dere på hvor flotte dere er med de store magene! Pytt med litt vann i kroppen eller strekkmerker! Pytt med det ekstra fettet eller alt det andre som følger med. Dere er skjønne, superfeminine og inni magen vokser det mest fantastiske noensinne: Et barn!

 

Vet godt at mange ikke føler seg særlig fine og flotte, og at det er tungt, spesielt nå som det nærmer seg termindatoen. Men gravide kvinner ER virkelig vakre. Det spiller liten rolle om de har lagt på seg 25 kilo eller 5...

 

Så derfor ville jeg bare fortelle dere det, og håpe at dere tar disse ordene med dere når ting gjør vondt, er ekstra harde eller hormonene raser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hihi! Føler meg ikke noe fin i jakka mi, ser ut som et telt.

 

MEN da jeg ikke var gravid, så jeg alltid på gravide damer og tenkte: så pene de er....! Så jeg ser det sikkert ikke bare fordi det er meg selv. "Alle" andre tenker sikkert sånn om meg, som jeg egentlig tenker om andre gravide. Hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Folk kikker nok, og tenker: Ååååå! Så flott hun er! Og det er jo så sant som bare det. Selv gleder jeg meg jo til at lillemann kommer, men samtidig er denne tiden så verdifull og unik. Det er jo tross alt begrenset hvor mange ganger vi går her med baby i magen... Synes det er feminint, flott, sexy og fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har jeg hørt også.. Samboeren min sa at han ikke syns det og var redd for at han skulle miste lysta på meg helt når jeg fikk stor mage, men det tok han veldig feil gitt...

 

(Det er jo en trøst til meg at han ikke syns andre gravide damer er sexy, men at han liker meg... haha... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...