mammatilsommeren Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er i uke 12 nå, men hele veien har jeg merket at magen bare blåser ut om kveldene! Flere som også har det sånn? Men på morran er det ikke like så stor. eller er det bare meg som innbiller meg! hmmm...
hjemmekanskje??? Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Tviler på du innbiller deg dette. Jeg har samme "problem". Ser skikkelig gravid ut om kvelden. Når morran kommer er den helt flat. Ikke spes gøy men helt naturlig da.... )
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 hehe..ja her er du nok ikke alene! ser ut som jeg er i 4-5 månede om kvelden!! å når morraen kommer så er den flat!!hehe...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 samme her,var ikke slik med nr 1,men nå er magen allerede her å jeg er bare 6 uker på vei i dag,tilogmed mannen ser magen:p blir jo litt flau
humla80 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 På meg så blåser magen seg ut etter lunsjen klokka 12, da er jeg så oppblåst at jeg ser ut til å være 4-5 mnd. på vei. mens om morran her magen paddeflat. Sonn er det bare hehe.. Kos dere med magen jenter, større skal den bli .. Og god jul !
togutter-08og10 Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg lan skrive under på den. Magen er mye mer oppblåst om kvelden, men det var den jo egentlig før jeg ble gravid også.
Lille Luna Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har det også slik, på morgenen er jeg ganske flat, men så eser magen ut iløpet av dagen. Noen ganger synes jeg at jeg har skikkelig kulemage, og jeg er bare i uke 11 enda. Men jeg liker det, jeg synes det er koselig å få mage:-)
mamica Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Hei mammatilsommeren! Vi er like langt på vei, og jeg har det akkurat på samme måte. Ser sikkelig gravid ut om kvelden og nesten ingenting når jeg står opp om morgenen...
Grateful mom Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Ohhh yeah!!!!! Jeg er 18 uker på vei, og husker dette veldig godt! Jeg var veldig stor på kvelden, og helt vanlig på morran. Men sånn er det, vi er alle forskjellige. Så bare slapp av, det er helt normalt På meg holder det på enda, men ikke så ille nå, for nå har jeg faktisk litt mage om morran også hehe.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå