Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Synes det er et pent navn, men det ligger dessverre på 13 plass over mest brukte navn... Vet selv bare om 1 baby som heter det da. Hva synes dere?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Sofie er et fint navn det. Men jeg synes Sofia er penere
Vipsenmamma Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Sofie er et fint navn, du kan jo også kombinere det med mange andre navn.
blirjegsnartmamma Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Hvis vi får en datter skal hun hete Sina Sofie Synes det er nydelig
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Sofie er fint Bruk det hvis det ikke er mange på samme alder i nabolaget eller vennekretsen som heter det.
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Sofie er fint det, hadde nok vært på listen min fordi mormor heter det som navn nr 3. Jeg får bare gutter så ikke altuelt da, men syns det er langt fra kjedelig. Tidløst, men litt poppis. Kjenner heller ikke mange som heter det, så tenker ikke at det er veldig poppis da.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Synes ikke Sofie/Sophie er oppbrukt, hvertfall ikke mange jeg kjenner som heter det. Men hva med Sofia? Litt annerledes, men samtidig litt mer uvanlig og kjempenydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå