Gå til innhold

Trur alt har gått til helvete...

Anbefalte innlegg

I går, på rugedag 8 fikk jeg blod på papiret da jeg var på do. Ikke mye, men det var litt friskt blod, akkurat som når jeg begynner å spotte 3-4 dager før mensen i vanlige sykluser.

I tillegg har jeg ikke ømme pupper lenger, og de er ikke oppsvulma i det hele tatt, som i begynnelsen etter innsetting. Og så virker det som kroppen ikke vil ta imot crinone mer. I begynnelsen kom det så og si ikke ut igjen rester, nå syns jeg alt kommer ut.

Er skikkelig motløs, og IDIOTISK som jeg er tok jeg en CB-test i dagtidlig, som selvfølgelig var supernegativ. Angrer på at jeg prøvde dette her, er akuurat denne enorme skuffelsen her jeg grua meg mest til, og så ble det selvfølgelig akkurat slik jeg frykta. Værste av alt er at vi betalte for 3'er forsøk. Jeg orker ikke tanken på å denne nedturen en gang til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136311303-trur-alt-har-g%C3%A5tt-til-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

leit å høre,men håper det går bra..skal krysse alt som krysses kan for deg..:-) har hørt att man kan blø litt selv om man er gravid.(man kan blø da det fester seg).puppene kan også avta for symptomer..så vi får håpe på det beste..sender deg litt lykkestøv..lykke til!!

klem

Ma si meg enig med Turbotrollet i at det jo er for tidlig for a vare helt sikker, samtidig skjonner jeg godt hvordan du har det! Jeg har opplevd akkurat den samme forventningen og skuffelsen som du beskriver, og da er det ikke sa lett a tro pa at det likevel kan "snu". Det verste av alt er jo at det er riktig at vi ma vente til det er 100% sikkert.

Jeg tok ogsa test som ble negativ i dag og vet akkurat hvordan du har det. Jeg testet positivt pa samme dag da jeg fikk datteren min, og hapte pa samme mirakel na. Ma vente enda 3 dager til blodprove, men hapet svinner selvsagt.

x'er fingre for deg og haper det beste. Du skal ikke se bort fra at den skuffelsen som eventuelt kommer, vil snu til nytt pagangsmot etterhvert. Det er det mange av oss som har opplevd.

Varm klem.

Annonse

Jeg krysser fingrene, det er fortsatt håp, blødning behøver ikke bety at det har gått galt, mange her inne har opplevd det under sin graviditet!

Jeg har heller ikke ømme pupper lenger, og har periodevis hatt ganske mye mensmurringer, men fortsatt er alt bra og spiren(e) på plass!!

Trøsteklem!

Uff - det er skikkelig opp og nedturer.

For å gi litt håp så har jeg blødd til og fra, fra rugedag 10 fram til i uke 8. Det har vært alt fra friskt blod til mørkt menslignende blod, og symptomene har også kommet og gått litt i "styrke". Jeg er nå i uke 10 og håper at det går veien denne gangen.

Det er nok uansett for tidlig å ta test så tidlig - vent en dag eller to til ny test, og dersom den er positiv og du fortsatt blør, så kan du ta blodprøver med et par dagers mellomrom for å se stigning/økning i hcg.

Krysser fingrene for at det går bra!

Takk for hilsner, men det gikk så til helvete som det går an.

TR kom i går. De trur eggene bare stopper å utvikle seg, så det er ikke vits i å prøve igjen. Jeg trudde ikke verden kunne være så urettferdig. Har aldri hatt det i nærheten av så jævlig som jeg har nå, og nå er det ingenting mer å prøve eller håpe på heller.

Så nå skal vi feire jul!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...