Gå til innhold

må jeg gi fra meg barnet mitt???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir alenemor i 2008- har termin i mai....

barnefar ønsker også permisjon, men må jeg da levere ett nyfødt barn til han da di ukene???

høres ikke så veldig logisk ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnefar har vel ikke krav på samvær med barnet aleine så lenge du ammer. Det er jo ganske realistisk.

Barnefar får ikke permisjon om dere ikke bor sammen, uten at du da gir han av din permisjon, det vil si at du da må klare deg uten noen økonomisk støtte den tiden han har permisjon.

Skrevet

Nei barnet skal såklart være hos deg, for det første ammer du nok når det kommer og for det andre er ett spedbarn alt for lite til å være borte fra mamman sin.

Skrevet

Neimen kjære deg, så dramatisk da! :) Ventet en tåredryppende historie under tittelen "Må jeg gi fra meg barnet mitt???" ;) Når du er alenemor stemmer det at hele permisjonen automatisk går til deg, dersom du ikke selv velger å gi noen uker til BF. Men det anonym skriver om at du må "klare deg uten økonomisk støtte", det blir vel ikke akkurat sånn?? De ukene er man vel i jobb og får vanlig lønn? Har forsket litt på det med pappaperm i det siste, fordi jeg HAR LYST at BF skal ta noen uker av min perm og knytte bånd med Lille, men det er ikke noe poeng i å gjøre det på de måten for oss. Babyen må være minimum 6 uker, og han kan ta ut perm til barnet er tre år. Når vår lille er 6 uker er det sommerferie, og de neste tre årene er BF student, altså er det ikke noe poeng i år gi bort av mine uker.. Men i alle fall, NEI, du må ikke gi fra deg barnet ditt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...