Gå til innhold

Har et spørsmål, kan dere se her?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste innlegget til "har jeg grunn til å bekymre meg?" Hvis jeg forstod det riktig, så er det spørsmål om det går å bli gravid uten samleie, siden det "kun var fingre."

Er det noen som har opplevd å bli gravide på denne måten selv, eller hørt om noen andre som har det? Og da mener jeg ikke å ha lest om det et eller annet sted, men om noen her har opplevd det. Hvis det, bør jeg vurdere en test på datteren min... Og det er ikke snakk om å "hoppe av i svingen." Han fikk utløsning utenfor, men var aldri inne i meg meg heller. Hjelp meg?

Fortsetter under...

hvorfor vil du ta en test? da må du jo fortelle han hva du har gjort slik at han kan la seg teste. (eller du kan jo spørre "finger mannen") og hvis det er svært liten sjangse for at det er en annen kandidat, er du da villig til å risikere hele forholdet deres?

I teorien skal det jo være mulig, men det tilhører en svæææært liten prosent!

Ikke gidd!

• 4 uker senere...

Jeg har hørt om det, men det er ingen jeg kjenner som har opplevd det. De brukte kondom, men så tok de den av og hun runka han litt så fingra seg selv og det var nok! Men om historien er sann vet jeg ikke.

Men jeg vil forestille meg at du trenger bare å ta test på han som er far nå, for enten så vil den vise at han er far, eller ikke er det, og da er det vel bare en mulighet igjen??!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...