Gå til innhold

Nyårstreff 10.januar :)

Fryda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia :)

Nå hadde det vært fint med et treff igjen jenter.

Siden sist så har det jo blitt født noen nye babyer. Jeg er veldig spent på å treffe de altså :)

Vi sier som alltid: Treff for modne mammaer er åpne for alle som føler for det, enten de er nygraverte, høygravide eller nybakte mammaer med nurkene sine.

Jeg foreslår mekka http://www.mecca.no/velkommen.html

Har hørt at det er fint å ta med babyer dit. (Har ikke vært der selv)

Om noen har noen andre forslag så kom gjerne med de.

Klem fra Fryda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så bra du tar initiativ! :-) Jeg har vært litt sløv inne på sidene i det siste.

Jeg regner med at jeg blir med på treff. Sist var det et hyggelig treff på Venner på Grønland hvor jeg fikk møte flere av babyene.

Jeg vil samtidig benytte anledningen til å ønske dere alle en riktig god jul!! Det har vært hyggelig å være med på treffene og håper vi får flere hyggelige treff i 2008.

Jeg har forøvrig aldri vært på Mekka, så det kan jo være interessant.

Klem fra

• 2 uker senere...
Skrevet

Regner med at dette dreier seg om treff i Oslo!??? Fint med spesifisering ved en senere anledning. Inne på disse sidene er det folk fra hele Norge, vet du!

Skrevet

Takk for hyggelig førjulstreff jolanta, mimano og Eliza N! Det var morsomt og se lille Manu og Ulrik:)

10. januar passer ikke for meg. Mannen min reiser til Dubai den dagen og svigermor kommer (heldigvis) for å hjelpe meg med tvillingene.

Vi ses på neste treff!

Å ja, det burde stått Oslo-treff i overskriften, var nok en ren forglemmelse.

Skrevet

Hei!

Har veldig lyst å treffes, men Amund krever mye om ettermiddag og kveld (mat hver time + må holdes, han vil ikke ligge i kurven sin i hvertfall....). Og siden ammingen fremdeles ikke er helt på plass må jeg bare se det an og ta det ev. på sparket.

Håper alt står bra til med alle sammen. Her går det seg til for hver dag, nå smiler og ler han og "prater" masse med mammaen sin :-)

Skrevet

Hei yasumi :)

he-he, artig å høre om lille Amund som er hyper sosial.

Skjønner at det er litt slitsomt da når ammingen ikke er helt på plass enda.

Selv går jeg å vagger stadig mer. bekkenløsningen er riktig ille nå.

Er snart såkalt høy gravid og tenker i mitt stille sinn at han godt kan komme en uke før termin ;)

Når det gjelder møte, så er interessen generellt litt laber, så vi kan ta det som det kommer.

Jeg er 100% sykemeldt nå, så om du eller noen andre, har lyst å møtes på dagtid så kunne kanskje det også vært en idé :)

Klem fra Fryda

Skrevet

Dagtid passer faktisk bedre for meg, så vi kan godt møtes til lunsj istedenfor hvis det passer for andre også.

Skrevet

Og dumt at du sliter sånn med bekkenløsning Fryda, lurer på om de ikke har trening i basseng på Vestkantbadet for gravide med bekkenløsning?

klem fra

Skrevet

Hei alle sammen,

Dagtid passer også mye bedre for meg.

Alt står veldig bra til med Harald, han vokser og vokser og nå er det mer blikkontakt og smiling.

Selv har jeg vært litt syk i julen, men er på bedringens vei.

Skrevet

Så bra da! Gleder meg til å treffe guttene deres :)

Hvordan er det med dato?

Er ca kl 12 en ok tid?

Om det blir bare oss, kan vi kanskje møtes på en kafè på Majorstua eller Bogstadveien?

Forslag mottas :)

....Kjeder meg litt alene hjemme om dagen.... ;)

Skrevet

Hei

Jeg og Manu skulle gjerne vært med på møte, men vi er i Bergen og besøker mormor, fetter onkel og tante. Vi kommer tilbake til Oslo i slutten av januar eller i beg. av februar.

Da vil vi gjerne møte dere igjen:)

Godt nyttårshilsen fra Ingvild og Manu.

Skrevet

Møtes gjerne på Majorstua for min del! United Bakeries kanskje, men det er det oftest stappfullt, ellers Cafe M. Andre forlsag?

Skrevet

Hei!

Det er helt greit for meg at det ikke blir noe kveldstreff denne gangen.

Jeg er 60 % sykemeldt og jobber derfor 50 % 4 dager i uken og fri 1 dag. Jeg sliter også med bekkenløsningen, men går til trening

( gruppetrening) hos fysioterapeut 1 gang i uken ( blir nok den dagen jeg har fri) og har vært på bassengtrening annenhver uke. Håper jeg kan få til hver uke fra nå av ( jeg synes i allefall det var kjempedeilig trening i det varme vannet)

Nå har jeg også, på en eller annen måte vrikket ankelen min så i går kveld var jeg kjempehoven og våknet i natt med veldige smerter. Har støttebandasje på og håper det blir bedre etter hvert.

Kan gjerne bli med på et dagtreff når beinet blir bedre. Jobber stort sett fra morgenen av og til rundt 12 den dagen jeg ikke har bassengtrening.

Håper vi sees snart.

Klem fra Jolanta

Skrevet

Hei, må avlyse 10. januar, men kan ev. 11. hvis flere kan?

Må på helsestasjonen å få mere amme-veiledning, fortsatt sår men ingen bakterier, så da må det være stillingen som ikke helt sitter + Amunds sugeteknikk som fortsatt ikke er på plass.

Skrevet

Jeg mener selvsagt ikke at treffet avlyses fordi jeg ikke kan, men at jeg melder avbud :-)

Men er gjerne med 11. januar eller neste uke hvis folk kan da også

Skrevet

he-he.. Skjønner det yasumi ;)

Det virker som 10. januar er en dårlig dag for flere, og det var jo bare en tilfeldig valgt dato som ble satt før jul.

Vi kan godt ta en dag i neste uke. Jeg skal også på bassengtrening Jolanta. Er ferdig til 12 da, så for meg passer alle dager untatt tirsdag i neste uke :)

Skrevet

Alle dager bortsett fra tirsdag passer for meg også, så hvis noen har preferanser er det bare å komme med dem.

Skrevet

Hei jenter!

Fint for meg at det ikke ble noe av denne gangen. Eldstejenta mi har bursdag 10. januar, så da er det stort selskap her i huset.

Kunne gjerne tenke meg å bli med på et dagtreff jeg også. Er stort sett ledig. Er ledig nå på fredag...

Imponert over innsatsen din, Yolanta! Håper det går seg til snart og at du ikke sliter deg helt ut, for det er det ikke verdt.

Ses snart:-)

Skrevet

Hei på dere!

Neste uke tror jeg egentlig jeg har nok avtaler - vi skal også på fødselsforberedende kurs 2 kvelder. Derfor orker jeg ikke å legge inn noen flere avtaler.

Men er også klar for et dagtreff etter 12 alle dager bortsett fra tirsdag og torsdag uken etter.

Men dere må bare lage et treff neste uke selv om jeg ikke blir med altså.

Håper i allefall vi sees om ikke lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...