Gå til innhold

Noen av dere som venter nyttårsbarn, da??


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men han er hjertelig velkommen når klokken har slått tolv:) he he (selvfølgelig velkommen uansett når det måtte være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31.12, må si det er litt spesielt... Trodde vi vat på tur til å få et 1.dagsbarn i natt, men det var bare falske rier. Slimproppen gikk i går, så det er da noe på gang sjøl om det fortsatt kan ta tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss ja !!! jeg har termin nyttårsaften sjøl om eg e so dritt lei no at den godt kan komme ka tid som helst!! spiller egentlig ingen rolle!!! Så lenge den ikke kom julaften så var no eg fornøyd! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.Jeg har termin 3 januar,men vår lille 3 åring kom 2 dager før temin:-) Spennende om denne har tenkt seg ut tidligere.....men går sikkert over denne gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Oi-oi, mange mulige kandidater her ja.....=) Blir spennende å se da!

 

Selv er jeg (som mange av dere) veldig ambivalent i forhold til timing; en del av meg håper at kynnerne jeg har nå tar seg opp slik at det blir fødsel i løpet av det neste døgnet, mens den fornuftige(?) delen av meg håper at lillegutt holder seg der inne ei stund til. Kanskje like greit at det ikke er opp til oss mammaene...? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...