Gå til innhold

Hvordan møtte dere termin etter SA/ MA

WildPrincess

Anbefalte innlegg

Hjelp.... nå nærmer det seg dagen for at jeg skulle ha fått vår lille etterlengte. Vi mistet tildlig (MA i uke 12), hadde riktig nok ikke prøvd veldig lenge, men jeg har hatt tapet hardt... I og med at vi ble gravid tidlig sist så håpet jeg og slippe å møte datoen for termin uten å være gravid på nytt, men nå er (nesten) alt håp ute for det. Torsdag 17. januar 2008 skulle vi ha fått vårt første...

Jeg gruer meg til jul, var så klar for å kunne stolt vise frem min store mave til alle tanter og onkler man bare møter et par ganger i året... Gruer meg til spørsmålene om når det kommer noe fra vår kant, vet ikke om jeg tør drikke alkohol og det vil jo også føre til spørsmål. Sjansen er jo til stede for at jeg kan være gravid, selvom den er forsvinnende liten. Har en samboer med store deppresjoner fulgt av liten sex lyst.... og det må nok til litt mer enn det vi har klart denne mnd.

Dette er jeg garrantert ikke den eneste som har opplevd... og desverre ikke den siste. Hva gjør man når man frykter et tøft møte med datoen man skulle ha hatt.... Hva gjør dere for ikke å knekke sammen når dere månde etter månde tester negativt....

Trenger hjelp til å finne rett fokus og ikke stresse sånn med dette. Og da hjelper det ikke med vel mente råd fra veninner om at det er bare å slappe av så ordner det seg...

Fortsetter under...

Hei!

Så synd å høre at du ikke har lykkes igjen så lenge etter MA. Det er ikke så lenge siden jeg opplevde en selv, og jeg MÅ være gravid igjen til sommeren når jeg skulle hatt termin, ellers vet jeg ikke helt...

Er kanskje ikke den rette til å svare på ditt spørsmål, men vil bare si til deg at du ikke må være så redd for å være lei deg den dagen. Kanskje du bare skal bestemme deg nå for å bli hjemme fra skole eller jobb, og gi deg selv lov til å sørge! Hva andre måtte mene skal du ikke tenke på, det var ditt og kjærestens tap, og det er din sorg!

Ang negative tester gang på gang kan jeg ikke trøste deg sikkert, jeg er livredd for å havne i samme båt selv og skjønner hvor kjipt det må være! Kanskje du kan begynne med temping, dersom du ikke allerede gjør det? Da lærer du om syklusen din, og kan kanskje spare deg for smerten ved negative tester, siden tempingen gir deg et bilde på det som skjer i kroppen. Kanskje det kan hjelpe for deg å ikke planlegge testing hver mnd, for man blir jo ikke mer eller mindre gravid av å teste. Vent til mens er noen dager forsinket, og spar deg penger og bekymringer!

Ellers ønsker jeg deg lykke til, håpe det går din vei snart:)

HEi!!

Jeg skjønner godt at du gruer deg til termindatoen. Det gjorde jeg også. Vi mistet i uke 18, og rakk ikke å bli gravide igjen før terminen. Jeg var stille, litt tilbaketrukket og sliten i hele "terminperioden". Prøvde å fylle opp dagene så godt jeg kunne, men kveldene var ganske slitsomme.

Jeg kan ikke gjøre eller si noe annet enn lykke til, så håper jeg du har en mann som forstår deg hvis du har en litt tøff periode i januar.

Det ser ut som om jeg akkurat har blitt gravid, og det først i 11.pp etter MA'en. det har vært en slitsom tid. Håper bare den holder seg der.

Håper du kommer etter snart.....

Klem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...