Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 26 nov sendte legen inn søknad til Porsgrunn, etter at han hadde glemt meg bort (midt i flytting av kontorer) ble grise forbanna på han... Har ennå ikke hørt noe, begynner å bli engstelig jeg, tenk om vi ikke får komme inn ( blir 38 neste år) men de sa at hvis jeg søkte nå skulle det gå, men som sagt legen glemte meg jo så jeg får ringe i morgen og høre hvordan det ligger an... Var hos ei dame på fredag og prøvde noe greier hehe spennende... hun tok skikkelig tak i eggstokkene mine og dro i dem... nå kjennes det ut som jeg har skikkelig menssmerter og jeg som nå er ferdig.. så nå skulle vi bare hygge oss fremover og mannen er jo i 100 hehe... skal tilbake til denne damen på onsdag.. Alt skal prøves!! God jul alle sammen ))) måtte 2008 bli året hvor vi lykkes!!!!
lita78ღ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hæ? Dro i eggstokkene??? Hvordan fikk hun til det da? Du får unnskylde meg, men jeg ble bare så nysgjerrig...har aldri hørt om noe sånt:-) Skjønner at du er utålmodig, det er jeg også (håper jula går fort, vi er på`n igjen i uke 2) God jul til deg også! Prøv å nyt den så godt du kan:-)
Rose69 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Tullemor1 !!! :-) Så bra at du er på'n igjen.Tross alt.Kjempeflott å høre! Nå ble jeg utrolig glad.Det hender j er inne her og sjekker gamle trakter vettu,vennen.Og da er det godt å lese at folk er ved godt mot!Tross alle nedturer.Har vært der selv... Jeg snik-leser videre i spenning........hihih Stooooooooooooooooooooor klem!
Tiny dreams ♥ Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Håper dere snart kommer til Vet hvor irriterende det er når man blir glemt, ene gynekologen vi hadde "glemte" å sende søknaden vår til Haukeland i fjor. Moro. Håper alt går kjempe fint når dere kommer igang
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Dette hørtes jo spennende ut!! Fortell mer da ))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Hun tar skikkelig tak der nede men ikke inni da hehe... så klemmer hun sammen det gjorde vondt.. men her skal alt prøves..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Hei du.... så kos å høre fra deg da.. er ikke så mye jeg ser til deg mer hehe men det blir vel sånn når man lykkes. da har man nok å stri med ) men vi må prøve å møtes en dag.. sender mld så fort jeg vet når jeg skal innover ) God jul.. klemmer i fleng
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Spennende med alternativ behandling ) Håper det lykkes for dere! Synes du kan ringe og spørre klinikken i Porsgrunn. Lettere å bli husket da og ikke bli lagt bort i feil skuff... God jul til dere alle i Tullemor1-hjemmet!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Håper du hører fra dem snart og at ventetiden fram til oppstart ikke blir aaaaaaaalt for lang:-) Jule-klem fra
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 AUUUUUU, det hørtes j... vondt ut!!!!! Får håpe at det hjelper da :-) Klæm
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2007 Takk jenter og ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå