Gå til innhold

Begynner å bli utålmodig!!! hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

26 nov sendte legen inn søknad til Porsgrunn, etter at han hadde glemt meg bort (midt i flytting av kontorer) ble grise forbanna på han...

Har ennå ikke hørt noe, begynner å bli engstelig jeg, tenk om vi ikke får komme inn ( blir 38 neste år) men de sa at hvis jeg søkte nå skulle det gå, men som sagt legen glemte meg jo så jeg får ringe i morgen og høre hvordan det ligger an...

Var hos ei dame på fredag og prøvde noe greier hehe spennende... hun tok skikkelig tak i eggstokkene mine og dro i dem... nå kjennes det ut som jeg har skikkelig menssmerter og jeg som nå er ferdig.. så nå skulle vi bare hygge oss fremover og mannen er jo i 100 hehe... skal tilbake til denne damen på onsdag..

Alt skal prøves!!

God jul alle sammen :o))) måtte 2008 bli året hvor vi lykkes!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Dro i eggstokkene??? Hvordan fikk hun til det da? Du får unnskylde meg, men jeg ble bare så nysgjerrig...har aldri hørt om noe sånt:-)

Skjønner at du er utålmodig, det er jeg også (håper jula går fort, vi er på`n igjen i uke 2)

God jul til deg også! Prøv å nyt den så godt du kan:-)

Skrevet

Tullemor1 !!! :-) Så bra at du er på'n igjen.Tross alt.Kjempeflott å høre! Nå ble jeg utrolig glad.Det hender j er inne her og sjekker gamle trakter vettu,vennen.Og da er det godt å lese at folk er ved godt mot!Tross alle nedturer.Har vært der selv...

Jeg snik-leser videre i spenning........hihih

Stooooooooooooooooooooor klem!

Skrevet

Håper dere snart kommer til :)

Vet hvor irriterende det er når man blir glemt, ene gynekologen vi hadde "glemte" å sende søknaden vår til Haukeland i fjor. Moro.

Håper alt går kjempe fint når dere kommer igang :)

Skrevet

Hun tar skikkelig tak der nede men ikke inni da hehe... så klemmer hun sammen det gjorde vondt.. men her skal alt prøves..

Skrevet

Hei du.... så kos å høre fra deg da.. er ikke så mye jeg ser til deg mer hehe men det blir vel sånn når man lykkes. da har man nok å stri med :o) men vi må prøve å møtes en dag.. sender mld så fort jeg vet når jeg skal innover :o) God jul.. klemmer i fleng

Skrevet

Spennende med alternativ behandling :o)

Håper det lykkes for dere! Synes du kan ringe og spørre klinikken i Porsgrunn. Lettere å bli husket da og ikke bli lagt bort i feil skuff...

God jul til dere alle i Tullemor1-hjemmet!

Skrevet

Håper du hører fra dem snart og at ventetiden fram til oppstart ikke blir aaaaaaaalt for lang:-)

Jule-klem fra

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

AUUUUUU, det hørtes j... vondt ut!!!!! Får håpe at det hjelper da :-)

Klæm

Skrevet

Takk jenter og ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...