<3MarsMiraklet<3 Skrevet 16. desember 2007 #1 Del Skrevet 16. desember 2007 hei hei.. Er snart 27 uker på vei og har slitt med søvnmangel de siste 3-4 mnd, hver eneste natt våkner jeg med 30 min-2timers mellomrom, noe som gjør at jeg er helt utslitt.. Jobber 7 timers dag på en bensin stasjon hvor jeg må stå hele dagen, noe som tar veldig på bena nå som vekta har steget endel, og når jeg kommer hjem stuper jeg i seng og sover minst 3 timer før det er mulig å få meg opp igjen.. Jeg har begynt å småglefse litt til kundene om det er noe de klager på, smått eller stort. og føler meg ikke akkurat som den beste kunde behandleren lengre =( Har følt meg utbrent i flere uker nå, men har prøvd å presse meg videre allikevel, men nå har jeg også begynt å slite litt med ryggen, og føler vel egentlig at grensa er nådd nå.. Så det jeg lurer på er, har jeg grunn nok til å sykemelde meg? har en følelse av at sjefen min ikke kommer til å mene det =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&M&H Skrevet 16. desember 2007 #2 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva sjefen merer er nå egnentlig revnende likegyldig. Jeg er 20% sykemeldt uten annen grunn en at det er slitsomt å jobbe 100% og jeg sover dårlig pga at jeg må opp å tisse ørten ganger hver natt. Kan du ikke snakke med legen din da og i alle fall jobbe litt mindre?? Du må jo ikke endten jobbe 100% eller ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Del Skrevet 16. desember 2007 Ikke bry deg hva sjefen mener om det. Han har ikke engang rett til å vite hva du sykemelder deg for. Snakk med legen din, sykemeld deg noe eller fullt. Drit i sjefen, nå må du ta hensyn til deg selv og barnet ditt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå