Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hei! Trenger råd eller synspunkter ang dette. I går ga jeg jenta mi (som jeg fullammer) 80cl mm før hun skulle legge seg. (Hipp). Etter ca 2 timer hørte jeg merkelige lyder fra soverommet. Fant henne liggende apatisk med oppkast over hele ansiktet og over hele senga. Jeg ble selvsagt livredd for henne og tok henne opp og sprang ut på badet. Hun lå helt apatisk. Fikk vasket henne, og hun kastet opp igjen etter 10 min. Da kom gul magesyre. Jeg ringte mor og far og kjørte ut til dem. (turde ikke være alene med henne,siden samboeren min ikke er hjemme). Jenta mi lå helt stille når jeg var der ute, blek og helt rolig. Hun kastet opp 2 ganger til der ute. Jeg sov over der i natt. I dag er hun helt fin igjen.. Dette har skjedd en gang tidligere, da jeg ga henne NAN mme. Jeg trodde dengang at hun ikke tålte NAN, men det samme skjedde nå med Hipp. (jeg gav henne mme igår i håp om å få henne til å sovne lengre enn 0,5 time om gangen). Hva tror dere dette skyldes? Kan hun være allergisk mot mme? Jeg trodde at dersom det var noe hun ikke tålte så ville hun også fått utslett og diaree? Men kan heller ikke forstå min mors teori at hun har fått for mye mat. For da ville hun vel ikke kastet opp videre utover kvelden og vært helt apatisk. Var tydelig veldig dårlig.. Pls hjelp...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Snakk med en lege, du. Det kan godt hende hun ikke tåler mme med melk, men rådfør deg med en lege først. Kanskje det kan være andre ting. Men det kan være melkeallergi. Snuppis her spyr som en gris av det i tillegg til sprutavføring og eksem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå