Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 vi prøver å få til møter hver måned for å snakke sammen om ting vi føler og lurer på, håper det er mange som kommer etterhvert, man kan melde seg på inne på BIM-treff på bergen, vi pleier å møtes på bocca men vi kan bytte på dette, si hva dere synes:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvem er det som møtes, er det de med pco(s), eller slitere generelt? Kan og tipse om at vi i ønskebarn har regelmessige treff i bergen :-)
jente1988 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 det er for oss med PCOS men andre som sliter med å bli gravid kan også vere med, kan ikke si det har vert så bra oppmøte vi har bare vert to stk så flere jo bedre, jeg tenkte at neste møte kunne vere 24 februar på bocca kl 15.00:) alle som sliter med å bli gravid kan komme
LINM Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg kommer !! Andre må også melde jeg på. Alle som sliter med å bli gravid er velkommen. Vi har masse info og erfaringer å bidra med. Gå gjerne inn på profilen min å se. Her kan vi også støtte og oppmuntre hverandre. Linm
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Vi prøverne i ønskebarn har treff tirsdag 19 februar kl 1800 på Egon Bristol. Her er link til treffet: http://onskebarn.no/forum/showthread.php?t=17325 Er vel bedre å slå oss sammen enn å ha to leirer? Velkommen alle slitere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå