mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er såå i tvil, og lurer på hva dere har på deres ca 8 mnd gamle babyer nå. 2-delt klær eller hel dress? Jeg kunne tenkt meg hel dress, men det er jo ikke lett å få tak i i strl 80. Har en rosa en fra h&m men får ikke bestemt meg om den blir for stiv i stoffet,varm nok? kan evnt returnere den. Men hun skal jo sitte i vogn i varm dunpose, men hva bruker dere? Hvor har dere kjøpt? og pris? Håper på svar fra dere jenter
Mamma Mirabell Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 som oftest så sover mini når vi er ute å triller.. da har vi på body og strømpebukse, treningsdress og ullgenser og lue.. og sokker da... vist han skulle vært våken når vi triller ville jeg tatt på det samme men tatt av treningsgenser og tatt dressen uten på ullgenser... vi har hel dress, sitter best syns jeg.. sklir ikke opp.. jeg kjøpte en blå jeg da (gutt) på hennes, den kostet vel nesten 300 tror jeg og er helt grei den... han har voksi pose som han sitter i.. den blir varm..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 vi har ikke vært ute å trilla nå som det er så kaldt..får rett og slett ikke gjort det pga vogna...er jo så trangt oppi der...og posene vi har er så teite...skal ut å se på nye idag,, men uansett...hvis vi går ut har jeg på de body,strømpebukse,kanskje en genser over bodyen(tynn),åsså ulvang sokker/ullsokker...så har de en flanell/fleeze heldress (varm og tykk)...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Ok, hvor har du kjøpt flanell/fleece dressen? Den du hadde kjøpt, den blå dressen på hm, er kanskje lik den jeg har deponert på? i rosa, 249 kr?
jubaloooo med to stk Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 huff ja klær er å blir vanskelig. men når vi er ute er det som regel i vogn med voksipose-så da har nusseliten ullbody, ullstrømpebukse, merinohals og ulllue samt en janus ulldress over. da er hun god og varm i voksiposen-legger ofte et liggeskinn inni posen også jeg da. bruker nesten aldri utedresser på henne, for hun er lite ut av vogna rett og slett. i bil har hun det samme, med et godt rørospledd over seg.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Har på body, strømpebukse, ullsokker, lue og hel fleecedress som jeg kjøpte på Lindex denne uka. Den er kjempegod og tykk, med "votter" og "sokker" som du bretter over hendene og føttene så man slipper votter og tykke sokker i tillegg. Syns det er mest praktisk jeg, så er det ett par plagg mindre å kle på.. Her er det grisekaldt om dagen, ligger på rundt -17
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 den har jeg kjøpt på cubus...den er brun åsså har den bamser på seg og bamseører...hvis du skal se etter den så vet du åssen den ser ut.. jeg syns det blir så stivt å klumpete med sånn skikkelige dresser...ungene våre er jo fortsatt så små lissom..hehe=))
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2007 Oki, da skal jeg sjekke lindex tror jeg! Er det den som finnes i rosa og blå? med hjerter på?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Min er helt ensfarget lyserosa i str 80, men så på fredag at dem hadde noen med mønster på også (det hadde dem ikke når jeg kjøpte på ons), enten så var det hjerter eller så var det skyer på dem, det husker jeg ikke. Kjempegod dress ihvertfall, glidelås langs beinet og knapper fra "livet"og opp..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2007 Ok, skyer var det kanskje ja Supert, takk takk dere. Flere med tips, så skriv gjerne på!
Mamma Mirabell Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 det er godt mulig.. kostet det ja men vet ikke om e hadde den i rosa altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå