Gå til innhold

Erfaring med Kombivogn, Hoco Zaphir?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fancy utseendemessig, men ikkenoe særlig til vogn... mener jeg da... En jeg kjenner har en sånn Hoco kombivogn, og hun holdt på å bli sprø av hele vogna etter kort tid. Den datt fra hverandre, og delene var sånn skikkelig plasticfantastic. Det mest irriterende sa hun var at den trengte 5 forskjellige manøvreringer bare for å få lagt den sammen, fryktelig tungvint. Så nå blir den bare brukt som sovevogn i barnehagen.

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har en Hoco Big Foot. Veldig lik Zaphir, etter det jeg kan se. Har vært veldig fornøyd med den. Bruker ikke vogna lenger ettersom jenta mi har blitt for stor til vogn og vi nå bruker en shopping-trille. Husker jeg sammenlignet den med en Knorr vogn - som også er veldig lik, men ennå billigere. Hoco virker sterkere og stivere. Virker som det er bedre kvalitet på Hoco enn Knorr.

Det nevnes noe her om at bagen ligger på skeive. I min vogn ligger kanskje baggen med hode-enden en anelse høyere enn bena. Dette har aldri vært noe problem. Snarere positivt i mine øyne.

Det eneste negative jeg har å si om vogna er at den falmer i sola. MIn vogn var da jeg kjøpte den blå. Sola har falmet vogna så den nå er blitt mer grønn. Nesten sjø-grønn. Gjevnt og fint falma, dersom du ikke vet det er det ikke sikkert du ser det en gang. Men når bagen og fotposen tas fram er det jo litt forskjell.

Vogna mi er til salgs hvis noen er int. Pga falminga har jeg ikke tenkt å ta sa høy pris for den. 700 kr kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...