Gå til innhold

Vanessa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden jeg uttrykker meg så sterkt, men nå: Styggeste jentenavnet jeg vet...

Skrevet

Syns det var fint jeg. Ikke så altfor utenlansk men heller ikke norsk. Mange som ikke liker det her ser jeg, men alle har jo sine favoritter så syns du det er ok så hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg synes d navnet er nydelig, og passer godt på ei lita tulle.

Skrevet

Tantebarnet mitt heter Vanessa, kjempefint navn synes jeg, å har i grunn aldrig sett ei stygg vanessa noen plass ;)

synes det er frekt å si sånnt jeg da, at det er dritstygt å slikt? enten er det i din smak, eller ikke, å man må ikke gå ut med å hyle slikt fordi?

hehehe (ikke misforstå da, jeg bryr meg ikke om at andre folk har annen smak i navn enn meg :) )

Skrevet

fatale folk dere er, se å voks opp!

for amerikansk? hva slags verden lever du i da hahaha!

mcDonalds, vero moda, H&M, big one, hot tub? bor vel langt inni skogen med konglene en plass...

Skrevet

H&M er vel svensk,. Men hva vet jeg, jeg bor jo helt i min egen verden sammen med konglene mine. Her er det så øde at vi har jo fan ikke internett engang. Vanessa er fortsatt stygt, og du burde ikke bruke ord du ikke vet hva betyr.

Skrevet

Uff. At dere ikke liker navnet er jo èn ting, men for en munnbruk.. Liker ikke/liker. Vanskeligere er d ikke.

Skrevet

Uff. Typisk navnevalg av ung aleinemor uten utdanning..

Skrevet

Ha Ha, det var vel litt og ta i. Er forresten samboeren min som har falt for det navnet. Men pytt pytt, da får jeg jo viljen min med Kari isteden som navn:) Og forresten så har både jeg og han jobb&utdanning og klarer oss utmerket:)

Skrevet

Det er bra:) Beklager, men kjenner noen Vanessaer og mødrene der er som beskrevet ovenfor..Kari er jo kjempefint da, og i en helt annen kategori en Vanessa:)

Skrevet

Morsomt, samboeren min liker også Vanessa :-) Men til tross for at jeg kjenner en britisk psykolog som heter det, som både er pen og intelligent, liker jeg ikke navnet - det klinger for hardt. Kari er koselig det :-)

Skrevet

Er det mulig at han liker Vanessa og du liker Kari, og dere har laget barn sammen? Da håper jeg hun får mest av dine gener! Kari er tøft! Vanessa er hore. Hva er det mennene vil med døtrene sine når de vil gi dem slike navn?

Skrevet

Jeg liker faktisk navnet. Synes det ikke var så pent i begynnelsen, men synes nå det er ganske fint. Men ville ikke kalt datteren min det, men hvis du vil det - så kan jeg hvertfall si at hun sannsyneligvis vil havne i en klasse der hun får ha navnet sitt for seg selv!:-)

Skrevet

Selvfølglig er det mulig at vi to som ikke har samme smak i navn har laget barn:P Motsetninger tiltrekker hverandre vet du:)

Har gudskjelov ikke samme mening om alt,for ellers hadde det blitt ett kjedlig samboerskap. Nei, vi pleier alltid og bli enige tilslutt. Ble ikke Kari(det ble for kjedelig syns han) Og ikke Vanessa(for hu er visst ei hore...)Så da får vi jakte videre til vi finner noe begge liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...