Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 jeg er stor røyker , og i uke 37! Noen fler?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Kan jeg få spørre om hvor mange du røyker om dagen?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 jeg også,men har fortsatt et håp om å klare å slutte har 10 uker mer en deg å gå.er i uke 27
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Uff, jeg røkte hele svangerskapet sist. mellom 5 til 10 røyk om dagen. Jeg klarte bare ikke å slutte! Nå er jeg 10 uker på vei og klarer det ikke nå heller Fikk et veldig friskt barn som har utviklet seg foran andre på hennes alder og nesten ikke vært syk... Så det gikk bra. Men det vet man jo ikke...er ikke sikkert det går bra denne gangen. Og jeg skammer meg...
Moonine_Med_Nr_2;) Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 røyker opp til 10 om dagen, men av og til flere, synes ikke det er mange det egentlig, hvis du ser tilbake på hvor mange du røkte før du ble gravid..
opsi fødeklar Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Off det er så vanskelig. Jeg var heelt bestemt på å slutte nå, men den gang ei. røyker kanskje 5 om dagen nå, og er så skuffa over meg selv.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 ja... og det plager meg... røyker nesten mer av at det plager meg, klarer ikke slappe av. klarer bare ikke å slutte! røyker bare hjemme, tør ikke si det til venninner engang at jeg røyker. er jo helt nervøs hver gang jeg er hos legen for at hjertelyden skal være borte...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Ja,, er i uke 35 og røyker mange til dagen. Har røykt i alle svangerskap, men sluttet rett etter fødselen av en eller annen merkelig grunn. Så har jeg begynt på igjen ca 3-4 mnd etter fødslene. jeg orker rett og slett ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet for å røyke. Jeg er en god mamma på alle måter. Ja, røyken er min last her i livet, men ellers tar jeg veldig godt vare på barna mine og meg selv under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 stå på damer:) du som er i veke 35 og har røykt under alle svvangerskap...har det gått bra???
hemmeliggravid Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 akkuratt fått vite at jeg er gravid, 6 uker på vei. (var ikke planlagt) jeg VET at jeg ikke kommer til å slutte å røyke, jeg har heller ikke lyst til å slutte å røyke. røyk er godt! føler meg ikke særlig gravid enda så kanskje min manglende motivasjon for å slutte ligger litt i det. mulig det er lettere å slutte når man kjenner det på seg at man har en baby i magen. røker ca 10 om dagen, men i dag tror jeg at det blir nermere 20. jo mer man tenker på at man ikke burde røyke, jo mer lyst på røyk får man.. siden ingen vet at jeg er gravid (bortsett fra barnefar), og ikke akter jeg å fortelle det til noen heller, kan jeg røyke uten stygge blikk og kommentarer fra andre, HELDIGVIS!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 klarte å slutte de første ukene i svangerskapet. men så kom røyksuget tilake. jeg røyker ikke vær dag. men en i ny å ne.. og jeg skammer meg vær gang.. uff
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 hei hei!! dere som ikke har slutttet å røyke,har jordmor sagt noe til dere etter fødselen?? når hun sjekker morkaken og den viser at dere har røykt?? jeg klarte å slutte i mine to første svangerskap,men denne gangen sliter jeg noe sinnsykt. røyker 1-3 sigaretter for dagen,men er livredd noe galt skal skje med babyen.men jo mer jeg tenker på det,jo vanskeligere blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå