Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Er d pent? Eller er d altfor spesielt, stygt el.? Bare vær ærlige, her tåler vi sannheten :-) Er blitt så forelska i dette navnet, men vil for all del ikke at den lille gutten våres skal ha et "stygt" navn heller. Så hva synes du? :-) Liker du bedre David Emanuel?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Alle navnene du foreslår er super-bibelske. Det er kanskje meningen? Syns det greier seg med enkeltnavn som Gabriel eller David alene. Doble bibelnavn blir litt vel mye!
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Gabriel alene er fint, men liker ikke Eliah, og syns det ble for mye sammen. Liker hverken David eller Emmanuel særlig godt, men David alene er ok.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Dette ble alt for bibelsk for meg. Ett bibelsk navn går greit, men dobbeltnavn med ett englenavn og en gammeltestamentlig profet blir temmelig drygt. Det samme gjelder det andre alternativet.
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Både Gabrile og Eliah er fine navn, men sammen ble det litt mye....Likte ikke det andre navnet du foreslo....
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Gabriel Eliah hørtes tungt ut. Liker ikke David.. Men vet om en som heter Simon Emanuel da.
Vannmann35 Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Synas alle navnene dine er fine :-) Gabriel Eliah passer fint sammen, men jeg synes bare Gabriel er vakkert nok i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Takk :-) Endelig noen som er enige med meg! ;-)
Misses*fødeklar* Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Gabriel er kjempe fint for seg selv ;-)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Bibelske eller ei, navnene er nydelige. Er helt "forelska" i slike navn før, og dette er gode, gamle navn. Gabriel Eliah - Gabriel og Eliah er to nydelige navn og jeg synes de passet kjempefint sammen. Ville nok gått for dette, da David Emanuel kanskje er hakket vanligere. Men jeg synes begge navnene var kjempefine.
mammatilsommeren Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 hei på deg! jeg synes navnet gabriek Eliah er utrolig fint! Selv har vi bestemt at om det blir gutt, skal han hete Luca Eliah, falt også veldig for navnet Eliah....jeg prøver ikke å herme etter deg! Lykke til med valget! Blir det ei jente hos oss, så er det verre for vi er så fornøyde med navnet!
mammatilsommeren Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Jeg mente Gabriel, ikke gabriek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå