Gå til innhold

Gabriel Eliah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d pent? Eller er d altfor spesielt, stygt el.? Bare vær ærlige, her tåler vi sannheten :-)

Er blitt så forelska i dette navnet, men vil for all del ikke at den lille gutten våres skal ha et "stygt" navn heller. Så hva synes du? :-)

Liker du bedre David Emanuel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle navnene du foreslår er super-bibelske. Det er kanskje meningen?

Syns det greier seg med enkeltnavn som Gabriel eller David alene. Doble bibelnavn blir litt vel mye!

Skrevet

Gabriel alene er fint, men liker ikke Eliah, og syns det ble for mye sammen.

Liker hverken David eller Emmanuel særlig godt, men David alene er ok.

Skrevet

Dette ble alt for bibelsk for meg. Ett bibelsk navn går greit, men dobbeltnavn med ett englenavn og en gammeltestamentlig profet blir temmelig drygt.

Det samme gjelder det andre alternativet.

Skrevet

Både Gabrile og Eliah er fine navn, men sammen ble det litt mye....Likte ikke det andre navnet du foreslo....

Skrevet

Gabriel Eliah hørtes tungt ut. Liker ikke David.. Men vet om en som heter Simon Emanuel da.

Skrevet

Synas alle navnene dine er fine :-) Gabriel Eliah passer fint sammen, men jeg synes bare Gabriel er vakkert nok i seg selv.

Skrevet

Takk :-) Endelig noen som er enige med meg! ;-)

Skrevet

Gabriel er kjempe fint for seg selv ;-)

Skrevet

Bibelske eller ei, navnene er nydelige.

Er helt "forelska" i slike navn før, og dette er gode, gamle navn.

Gabriel Eliah - Gabriel og Eliah er to nydelige navn og jeg synes de passet kjempefint sammen. Ville nok gått for dette, da David Emanuel kanskje er hakket vanligere. Men jeg synes begge navnene var kjempefine.

Skrevet

hei på deg! jeg synes navnet gabriek Eliah er utrolig fint! Selv har vi bestemt at om det blir gutt, skal han hete Luca Eliah, falt også veldig for navnet Eliah....jeg prøver ikke å herme etter deg!

Lykke til med valget! Blir det ei jente hos oss, så er det verre for vi er så fornøyde med navnet!

Skrevet

Jeg mente Gabriel, ikke gabriek!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...