Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Står nå mellom desse to Emmaljunga-vognene. Noen som har noen erfaringer med noen av desse? Vi bor i by, så må ha en som ikke er alt for tung, ettersom d sikkert blir endel trappegåing. Og bilen er ikke særlig stor den heller, så den bør være minst mulig når den er sammenslått. På forhånd takk! :-)
augustmamma 07 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Heisann! Valget stod mellom disse to vognene for min del også. Jeg endte opp med en Smart Duo Combi, som jeg foreløpig er veldig godt fornøyd med. Den er veldig fin å trille. Men ingen av disse vognene tar spesielt liten plass i bilen da, siden de helst ikke skal slås sammen med bagdelen festet til understellet. Jeg ser derimot i ettertid at jeg angrer litt på at jeg ikke valgte Edge Duo Combi. Dette på grunn av at det ikke er kalesjekjole på Smart Duo. Jeg synes det har litt å si for utsende på vogna når sitte-delen tas i bruk. Endte opp med å bestille meg en ny kalesje... Men er mer fornøyd med understelle på Smart da. Det er mindre, lettere og "nettere". Er ikke en fan av teleskop-styre. Ble litt langt dette, men håper du ble litt klokere! God jul!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Man trenger ikke sportsunderstellet på edgen, man kan få classic krom og cryptonite istedet om man vil. Velg duo edge med ett annet understell, da får du bedre sportsvogn (med kallesjekjole) til senere bruk. Lykke til =)
TøffiTrynet☠ Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Ingen av dem er spesiellt lette da.. Men stødige og fine vogner, begge to.. Du har ikke vurdert City cross da? Den er jo endel lettere og mindre, -hvis det er viktig for deg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå