Gå til innhold

Hvordan blir det med sexen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er nå i 9. uke, og har ikke hatt sex på i allefall 2 uker. Jeg forsøker å tenke at det er fordi vi begge har jobbet så mye i det siste, men egentlig tror jeg at det bare er jeg som ikke gidder...

Det klaffa på første forsøk, så det er ikke prøvinga som har tatt knekken på lysten, og jeg er sjelden kvalm, men jeg er så utslitt og oppblåst! Å ha sex på dagtid er jo en mulighet, men i løpet av 3 år har det skjedd færre enn 10 ganger. Det funker rett og slett ikke for oss; sex skjer på kvelden. (og den er god, ikkeno med selve sexen å utsette på).

Pga lange arbeidsdager og skiftarbeid har vi nesten aldri sex oftere enn 2-3 ganger i uka, og vi har heller ikke behov for det.

Hvordan er det med dere? Blir det mindre sex nå, og hva gjør dere som egentlig er i fin form, for å forhindre at "passionen" går i stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 8+2 og har ikke hatt sex siden vi fant ut at jeg var gravid. jeg mistet sist og er litt overbekymret i dette svangerskapet. vet at det det ikke er farlig med sex, men siden jeg har hatt blødninger og har et hematom utenfor livmoren som kan sprekke og blø har vi valgt å vente med sex til de magise 12 ukene er gått. i tilleggg har jeg vært kvalm og sliten så det i kombinasjon med redsel for å blø er virkelig en demper for sexlysten.

men til vanlig har vi sex ca 2-3 ganger i uken. så dette med helt stopp er uvant. vi får ta det igjen senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir egentlig akkurat det samme som ellers... eller, når vi vil.. og det kan variere, 2 ganger dagen, eller 5 dager imellom... og alt imellom det igjen... jeg har litt mindre lyst pga kvalmen og ubehaget i magen, kjennes ut som jeg er i bakrus hver dag.. men når formen er fin, er alt som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Antar at det bare er jeg som overdriver denne situasjonen.... Sambo har jo ikke sagt et ord om at han er misfornøyd, så det er nok bare sånn at han er mer forståelsesfull enn det jeg er akkurat nå!

Tror jeg skal overraske ham litt på mandag, for da har vi endelig fri sammen. Da blir nok alt bra igjen... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt sex på 7 uker. Mannen tør ikke og det gjør ikke noe for meg, for jeg har ikke lyst. Får håpe dette endrer seg når jeg er inne i 2. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre og tær: Mannen min tør heller ikke...hehe, og jeg er litt i den banen jeg også,at det er helt ok nå, for jeg har ikke den store lysten om dagen...kvalm,oppblåst og ømme pupper... Men regner med det kommer seg etterhvert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...