Gå til innhold

jippi!!! testet positivt i dag!=)


♥makronelle♥ *fødeklar*

Anbefalte innlegg

så da er jeg her i 1.trimester igjen=) er kjempe glad nå. tenk å bli gravid i 2 pp, er så velsignet heldig! lykke til alle dere andre gravide damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19.august sånn ca tror jeg.. Men jeg testet positivt 5.desember alt, følte det på meg, og jommen sa jeg smør... hi hi.. Ikke helt planlagt dette her, men like kjekt likevel! Har en jente på 13 mnd fra før av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så spennende da=) her var det planlagt, men hadde ikke trodd at det skulle gå allerede i 2 pp. har tatt to negative tester før denne uka, så ble sjokka da jeg fikk positiv i dag=) har en gutt som ble 2 år 6.des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig!! Hvor holder dere til da? Så utrolig bra at det ble positivt så fort da!! En gutt på to.. Så kos. Jeg føler på meg at denne graviditeten kommer til å gå en del fortere enn forrige, litt mer å henge fingrene i kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi holder til på det blide sørland=) deilig det. du da? ja håper det går fort, og at vi ikke får en heeeeelt forferdelig varm sommer...pust pes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensjente som bor i Oslo.. Sørlandet, så deilig.. Det forbinder jeg med ferie jeg..

 

Ja, satser på en ikke altfor heit sommer, det tror jeg kan bli tøft for en tung og sliten kropp... sukk og stønn.. hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du masse symptomer? synes jeg har så lite denne gangen i forhold til sist...fikk nesten bakoversveis da jeg så at testen var positiv. tok bare en fordi jeg var 3 dager over ikm... men ble jo veldig gla da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke veldig mye symptomer. Eneste er vel egentlig kvalmen, den kommer og går litt, noen ganger helt forferdelig, andre ganger absolutt ingenting.

 

MEN jeg har ikke lyst på mat, overhodet ingenting. Og det er vel forsåvidt tegn nok.. Men jeg føler også at jeg hadde mye mer tegn forrige gang.. da var jeg utrolig trøtt hele tiden, men nå er jeg ikke det faktisk.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...