Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning og ny graviditet...


babyandme

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10 og annengangs.. spent på hvordan det skal gå med to tette svangerskap..blir 16 mnd mellom dem. Hadde moderat til alvorlig sv.skapsforgiftning sist.. skyhøyt undertrykk(110 i undertrykk på det verste) og 2+ med protein i urin. Ble satt i gang med drypp en uke før termin.

Dere som har hatt sv.skapsforgiftning og er gravid på ny.. hvordan ble den nye graviditeten for deg?

Takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sf i første svangerskap. å fikk det igjen i andre svangerskap. alvorlig sf. høyt blodtrykk 3+++ på leucosytt å 3+++++ på albumin. ble satt i gang i uke 34+5 pga fare for livet til mitt barn og meg selv.

Gravid nå for tredje gang å fått beskjed om at jeg antagelig får det igjen. men man kan ta visse forholdsregler som å ikke spise mye salt, sukker og lakris gjennom hele svangerskapet. bare tips da.

Lykke til. håper det går bra for deg denne gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for tips.. skumle greier med sånt:-/ kan jeg spørre når i sv.skapene du begynte å få sv.sk.forgiftningen og hvor tette svangerskapene var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tatt med hastekeisersnitt i uke 30..fare for liv til meg og. HELP utvikling...

Gruer meg fælt..er nå i uke 7..

 

Men jeg levde ikke bra i det forrige svangerskap, og tror det er årsaken. Håper jeg ikke får det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første svangerskap i uke 36. nedkomst uke 37

andre svangerskap uke 27 nedkomst uke 34,5

er 2 år å 6 mnd mellom nr en og to. blir 22 mnd mellom nr to og tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...