Gå til innhold

Fant ikke livmoren på utvendig UL, 9 uker......


petiteM's

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd det samme, og at alt allikevel stod bra til?

Sist hadde jeg utvendig UL i både uke 7 og 11, og så klart og tydelig en liten reke begge ganger (har bekjente som har tilgang på UL-apparat).

Er ikke så veldig bekymret, men litt.... Har nemlig små blødninger nesten hver dag:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 8 og var på UL på fredag..Da såg vi ingenting med innvendig UL, men såg alt klart og tydelig med utvendig UL.. Dette hadde visst med å gjøre at livmoren min låg høyt oppe og at spiren i tillegg da har festa seg på toppen!!!!

 

Så opp med navlen ligger den i mitt tilfelle... Kan jo hende at livmoren din ligger nede i bekkenet enda???

 

Vanskelig å si, men sikkert ikke noe å bekymre seg over,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pinlig å ta innvendig UL med bekjente:-/ Og så det som sagt klart og tydelig ved uke 7 og 11 ved forrige svangerskap....

Sikkert bare blitt litt endringer i hvordan alt ligger inni der, for jeg er jo ganske sikker på at jeg har en livmor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på utv ul i dag, pga jeg blødde litt på lørdag...så jeg er litt engselig. men legen kunne ikke se noe, pga det var litt som låg i tarmene mine som skygget for (oki, hadde jeg visst det og var noe,kunne jeg klart meg fint uten frokost jeg.....argh) så de tok en blodprøve og så skal jeg innigjen på onsdag for å ta en ny....er så utrolig kjipt å ikke vite om det er liv.....bedre å vite enten eller for så å komme seg videre........

Legen sa at i 9/10 tilfeller fikk de klare bilder på utv. ul så tidlig som i uke 8 som jeg er i...jippi, heldige meg ble den ene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min livmor fant dem på tidlig ul allerede i uke 5..

men jeg er av den typen som har livmoren høyt oppe uansett..

kjenner flere som ikke har sett noe på utvendig i uke 10-14,og alt har stått bra til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og jeg var visst den andre:-( Har vært utenbys på jobbreise idag, men går til legen for blodprøve/henvisning imorgen. Har fortsatt små blødninger:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig lei meg nå - var visst en MA (mis-abortion). Nå må jeg bare vente på at den store blødningen skal komme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, stakkars deg. Skjønner godt du er lei deg. Er ikke så lett å vite hva man kan si, men sender deg mange gode trøsteklemmer, og håper den sitter godt neste gang!!

 

GOD KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej og nej stakkars deg!!!

Å jeg føler med dere, man får prøve å trøste seg med at det sikkert var noe som var galt med fosteret.

Ta hand om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du måtte oppleve dette! Naturen ordner opp på sin måte, men det føles jo likevel brutalt for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...