Gå til innhold

Noen som vet om man kan merke at man har en MA?


Diamanten

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man merker om man har hatt en MA? og om magen kan fortsatt vokse selv om fosteret er dødt? synes det hørtes litt rart ut, men har hørt noen si det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg har hatt en ma...

jeg følte at noe var galt...men ble beroliget av alle at det sikkert ikke var det...vet ikke om magen vokste...tror ikke d...fosteret døde i uke 8-9 og jeg oppdaga det i uke 12 da jeg begynte å blø, men kom ikke på UL før i uke 13/14 og da viste det seg at det var dødt...

tror nok du vil oppleve en liten blødning om det er ma...

men du skal ikke tenke på det....tenk positive tanker så lenge du føler deg gravid er nok alt ok:)

viss du er veldig bekymra ville jeg snakka med lege/jordmor om det får evt å få en tidligere UL...hvor langt er du på vei?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei, har ømme pupper, fort trøtt og går ofte på do, har begynt med mammabukser allerede. Jeg håper jo alt er bra er bare så redd for å miste igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg ikke det er noen fare:)

jeg mista alle symptomene mine..men trodde det var fordi jeg var kommet "så" langt liksom..om du skjønner...

leste flere steder at man ikke trengte å føle seg gravid liksom...

 

lykke til..

sikker på at dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært gjennom en MA. Snakker kun for megselv, men jeg merket INGENTING. Man kan fortsette å ha gravidsymptomer. Kroppen tror fortsatt at den er gravid. Puppene mine er fortsatt ømme og matlysten dårlig + opplevde mensmurringer fra tid til annen. Var til og uggen hele tiden. MEN... dette er forskjellig fra person til person, så absolutt ikke meningen å skremme noen. Hører med til historien at jeg aldri kjente noen livmor som presset på urinblære ELLER var veldig plaget med trøtthet. Husk at i de fleste tilfeller går alt BRA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke merke til at jeg hadde en MA, sånn i ettertid så tenker jeg "jeg følte meg jo ikke gravid", fordi jeg ikke hadde noen gravidsymptomer. Men man kan jo godt være gravid uten symptomer, så det blir bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Har ei venninde som hadde MA. Hun vokste og trodde alt var i orden. Spiren hadde dødd i uke 8 og det ble oppdaget når hun var 12 uker.

Hadde alle symptomene intakt fortsatt.

Husk at det er IKKE mange som opplever dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...