trinemor Skrevet 15. desember 2007 #1 Del Skrevet 15. desember 2007 huff har ligget med omgangsyka i hele dag å det var noe den lille ikke satt pris på, stakkar ikke fått næing på et døgn. han sparker og romstere i ett som har gjort det hele værre å være syk når jeg ikke får sovet.. huff .. begynner å bli bedre nå å fått i meg et eple og litt væske så na ha den lille slått seg til ro , så nå håper jeg at jeg får sovet litt. håper dere andre slipper unna omgangsyken, det er noe av det værste jeg vet . God helg til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinyogsmåen Skrevet 15. desember 2007 #2 Del Skrevet 15. desember 2007 Å nå fikk jeg vondt av deg. Absolutt det verste jeg vet, så håper jeg slipper unna. Men de siste årene har jeg vært så heldig å få det på julaften og på 17. mai. Masse god bedring til deg, krysser fingrene for deg for at du får sove og formen blir bedre til i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinemor Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2007 takk for det føle meg bedre nå. stakkar deg som pleier å ha det på juaften da. håper du gå klar denne gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå