Gå til innhold

øke dager?Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille datter på 2 mnd er på 3.dagen med gråt,gråt,gråt..Det eneste som hjelper er puppen.Hun henger på flere ganger i timen.Hun spiser og gulper,spiser og gulper.Kjenner jo at jeg fylles opp...men har hun det bra?hun til og med gulper når hun spiser...Er virkelig øking så inntenst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kan være veldig intenst. de lengste økedøgnene jeg har hatt var på nesten en uke. Vi bodde i senga.

Skrevet

åh egentlig litt godt å høre..:)Hun sover ikke lenge om gangen heller...?Kjenner du det igjen?Tror jeg flytter opp i senga...:)

Skrevet

og smokken har hun gitt beng i siden det startet..Kanskje greit så økinga får gå sin gang..

Skrevet

Litimora er i gang med økedøgn..Er 3 mnd akkurat nå..så d er vel tid for d:p

Får hun flaske så er hun fornøyd, men puppen har hun hengi på fra kl 12 idag til kl 19.15 nå... Har ikke spiset selv veettu..jaja, ho blir endelig fornøyd, men snart er d på'n igjen.. Smokken vipper hun ut:p

Skrevet

Ja ja da er vi i samme båt..levende meierier..Men så lenge lille har det godt kan jeg puppe i vei:) jeg...Nå sover hun..endelig ..hun trenger det:)Og jeg,jeg trenger pizza:)

Er det noe mønster i økedøgn da? ca hver hele mnd eller noe?Finner ikke mye om det i bøkene mine..hmmm

Skrevet

det sies vel at det er 6 uker så 3 mnd og no mer enn det vet jeg ikke. Men min hadde økedøgn da hun var 4 mnd, så tror det er individuelt.

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, så du trenger ikke være redd:)

Skrevet

Økedøgn pleier å forekomme sånn ca ved 3 og 6 uker og 3 og 6 mnd. Men ingen barn er like, noen mødre merker ikke økedøgn i særlig grad, mens andre kan ha det svært så hyppig, alt er like normalt! For noen varer et økedøgn kanskje bare et døgn, hos andre kan det pågå i uker!

Skrevet

Ja nå har hun holdt på i 4 døgn og er endelig rolig igjen..Nå sover hun godt igjen,det er så fint å se..hun hadde sitt første øke døgn uke 3,ett døgn og nå ved uke 7 ca..4 døgn.Ja de er nok litt forskjellige dise små,men godt at de er sammenlignbare sånn at gode råd kan veksles:)

Takk for svar dere:)Nå er jeg bedre rustet til neste periode..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...