Gå til innhold

Flere som har vondt i arr etter klipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble klippet mye under fødselen for to år siden. Jeg hadde store smerter etter fødselen. De avtok litt, men jeg har hele tiden hatt vondt i arret. De fant en væskefylt cyste i arret.Denne satt litt opp i skjeden, og den ble oprerert vekk for noen måneder siden. Men jeg har enda smerter i arret. Det gjør vondt på arret på utsiden, hele veien ned på skrå mot trusekanten. Noen fler som har det slik? Har det blitt gjort noe? Legen på sykehuset var overhodet ikke interessert i å høre om at jeg har smerter i arr på utsiden. Den lille cysten kalte han "en bagatell", men jeg fikk den fjernet fordi jeg sa jeg hadde vondt. Kanskje jeg heller bør få meg en time hos privatpraktiserende gyn. for å få sjekket ut arret igjen?

Hvordan vil det gå ved en eventuell ny graviditet og fødsel. Det må jo trykke noe forferdelig på dette arret under graviditeten, fødselen tør jeg nesten ikke tenke på.....

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble nesten glad når jeg leste dette her for jeg har det på samme måte.

Fødte for litt over 4 år siden. Jeg revnet og ble klippet.

I ukene etter fødselen kunne jeg verken gå eller sitte uten at jeg hadde store smerter.

De neste månedene var jeg veldig øm og klarte ikke å ha samleie før det var gått over et halvt år. Og da var det ubehagelig - ømt.

Som sagt, nå over 4 år etter, er jeg fremdeles øm i arret. Spesielt hvis jeg blir kåt.

Da kjenner jeg smerten (smerte er vel å ta hardt i ), ubehaget langs hele arret som er på utsiden (ble sydd litt innvendig også).

Har ikke tatt det opp med lege enda da jeg har veldig gyn-angst.

Men, som sagt - jeg har også vondt i arret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...