Gå til innhold

Hvor gamle er dere folkens???

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er 28 år vendter vårt tredje barn. jeg går barnevern i harstad. Har term 1 mars. ca 31 uker. jeg skal fortsette på studie etter fødselen.

er ferdig for håpentlig vis våren 2009.

Fortsatt god jul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei , er 22 , venter vårt 2. på slutten av sommeren, går 1. året på høgskolen

Skrevet

Er 23 og er ca 4 veker på veg. Fekk bekrefta hos lege idag! jippi

Skrevet

Hei! Jeg er 20 år og går 1.året på Høgskolen i Oslo.

Skrevet

Hei:)

Jeg er 19 år, og er 7+4 i dag:) Studerer økonomi (første året) med foreløpig termin 24 august.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 21, blir 22 snart, holder på med bachlor utdanning innen sykepleie. Går nå 2 året! Idag er jeg 6+1 :) Foreløpig termin 15,septemper.

Skrevet

Jeg er 24 år og gravid i 28. uke...har termin 11. April!

Går 2. året på sykepleien og kommer ifra Trondheim!! :)

Skrevet

Jeg er 21år og gravid i 31.uke, termin 28.mars:):):)

Går første året på fysio i trheim - må bruke to år på å fullføre første året på grunn av tulla, men gjør meg ingenting:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! jeg er 25år, og nettopp funnet ut at jeg er gravid, bare 4uker:-) jeg er også sisteårsstudent på sykepleien. Pawri: hva er din plan for permisjonstiden? Jeg driver å undersøker mulige løsninger, og det ser ut til at det beste er å melde seg opp til et nytt studie. Gjør du dette? isåfall hvilket studie? :-)

Skrevet

heisann :D

jeg er 24 og er 27+3 i dag. termin siste dag i april, noe som tilsier bare et par uker før eksamen...vææh.. Jeg går 2.året på bachelor i org og ledelse, og satser på at eksamenene blir gjennomført på tross av nylig fødsel, med mindre den lille har planer om å drøye en stund ekstra i magen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...