Gå til innhold

Flere med stort stearinlys-budsjett? =D


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg har alltid likt stearinlys, så det går mye av dem året igjennom. Men nå i disse førjulstider har jeg tatt helt av.....rekker nesten ikke å kjøpe inn nytt før jeg har brukt opp ei ladning=) Det er jo så koselig! Nå gleder jeg meg til jul!! Neste uke skal de lilla og hvite lysene skiftes ut med røde og gullfargede - blir så fint, atte! Flere som liker å ha det kooooselig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Her brennes det lys hele kvelden igjennom. Og om jeg er sent ute etter mørkets frembrudd med å tenne så får jeg høre det av 5 åringen her i huset...hehe...."mamma....kan du tenne lysene snart eller...?" Var å kjøpte 3 kubbelys i stad. 150 kroner gitt. Fyttikatta.....men det er superkos da :) Har lilla på bordet nå, men har handlet masse rødt og skal som deg bytte til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa:) jeg tar ogsaa helt av:) har masse smaa lys og 2 store kandalabre:) det er jo saa koselig og saa gir det en extra god koselig varme :) har alltid brukt masse lys-men naa har det virkelig tatt av i stua vaar:) litt luksus-for det gaar jo maaange lys pa en kosekveld men det maa man jo bare i disse kalde foerjulsdager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig flink med å tenne lys de første åra vi bodde sammen. Men de siste åra har det blitt mindre. Hvorfor vet jeg ikke. Det er jo kjempekoselig å tenne lys. Jeg har både lilla og rødt jeg. Lilla er flyttet til kjøkkenet og rødt er pyntet i stuen. Skal få litt familiebesøk i morgen så jeg har faktisk pyntet til jul. Blir ikke noe juleselskap her i romjulen da jeg har termin tidlig i januar, så jeg tar det nå i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...