Flippa m Frida Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 10 fullgåtte uker i dag, så herlig! Over i 11.uke, helt utrolig. En liten milepæl at alle organer nå er ferdig formet og at alt bare skal vokse og perfeksjoneres fremover. Jeg har en bitteliten baby i magen, et foster! Ikke bare noe litt udefinerbart, krøllete. Fantastisk å tenke på, håper du har det bra Pitteliten, mamma er trøtt og sliten og forguder deg over alt på jord. Ønsker alle ei kjempefin helg
Flippa m Frida Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2007 10 fullgåtte uker i dag, så herlig! Over i 11.uke, helt utrolig. En liten milepæl at alle organer nå er ferdig formet og at alt bare skal vokse og perfeksjoneres fremover. Jeg har en bitteliten baby i magen, et foster! Ikke bare noe litt udefinerbart, krøllete. Fantastisk å tenke på, håper du har det bra Pitteliten, mamma er trøtt og sliten og forguder deg over alt på jord. Ønsker alle ei kjempefin helg
Lillhanne Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Er det ikke utrolig! Neste milepæl blir vel ordinær UL i uke 18.. Jeg klarer nesten ikke vente på den! Jeg er 14+1 i dag.. fortsatt en god stund igjen til 11. januar...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Vi er ganske likt på vei vi da Lillhane :-) Er selv 13+4 i dag så ligger noen dager etter. Jeg og gleder meg masse til ordinær UL den 17 januar :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Ja tenk det! Tiden går sakte, men fremover heldigvis :-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Gratulerer så langt! Nå går det som regel BRA!!!!!! Ønsker deg en riktig god jul! klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå