Gå til innhold

Ser endelig ut som om jeg er tilbake igjen!


har4barn

Anbefalte innlegg

I dag var testen nesten like sterk som kontrollstreken, så nå tør jeg å juble forsiktig!

Har prøvd siden mars etter at vi mistet babyen vår i MA i uke 18. Tiden fram til i dag har gått veldig sakte. Trodde mange ganger at det aldri skulle bli vår tur igjen. Jeg vet at mange har prøvd mye lenger enn oss, men det var så tomt etter at vi mistet, så nå håper jeg at alt går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

GRATULERER SÅ MYE=) krysser fingre og tær, for at lykken står dere bi!=)

 

Vet dere hvorfor du mistet sist?

Sender deg lykkeønsker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye. Forstår godt at det har vært en lang tid å vente.Håper du får et fint svangerskap.Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jente 24!

Nei, vi vet ikke hvorfor vi mistet. Men, jeg var redd for at det var noe galt med babyen fra ganske tidlig. Jeg var så forferdelig dårlig og utmattet. Lå på sofaen i over to måneder. Var til slutt redd for at jeg hadde kreft eller noe. Så det var nok en del signaler fra kroppen om at noe ikke var som det skulle. Jeg ble friskere i uke 14-15 , og det var nok da babyen døde.

 

Satser på at dette ikke skjer igjen. Er blitt lovt tettere oppfølging med ul denne gangen, så det er vel bare å ringe fastlegen over helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff...det er alltid trist å miste, selv om man vet det som oftest er fordi barnet ikke er levedyktig.. (mista selv i uke 12 for mange år siden).

Jeg gratulerer deg så masse med den blå streken, og håper det går fint denne gangen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...