Gå til innhold

hva syns dere om navnet tollak?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var rart. Hva med Tallak?

Skrevet

Nydelig!

Men synes kanskje Tallak og Tollef er hakket finere.

Men for all del: Bruk det! Det er befriende nå midt i alle Chrisander-navnene.

Skrevet

Det er omtrent like mange som heter Tollak som heter Chrisander....

Synes ikke det var noe fin klang i Tollak. Blir litt sånn "hæ, hva var det du het sa du?". Man blir jo garantert vant til det, men jeg kan ikke si at jeg liker det...

Tallak synes jeg går an.

Skrevet

De fleste som heter Chrisander er født etter 2005. Det er ikke bare antallet som bærer navnet man må se på, men NÅR de er født.

De fleste Tollak-er er født i en annen generasjon.

Altså er Tollak "befriende midt i alle Chrisander-navnene", etter min oppfatning.

Sorry til HI, det er ikke meningen å kuppe tråden din med en annen diskusjon.

Heia Tollak!

Skrevet

Jeg konstaterte bare fakta.... Og dessuten tenkte jeg bare å minne om at det faktisk er svært få som heter Chrisander (det er sikkert nevnt her inne flere ganger enn hvor mange som totalt heter det i Norge), fordi det er så utrolig kjedelig å lese om at det er så mange som heter det når det ikke er faktum.

Jeg liker verken Chrisander eller Tollak, og synes det kunne vært befriende med et staut og skikkelig navn, som ikke tipper over til å bli rart....

Skrevet

Tollak likte jeg ikke, det ble for hardt. Tenker på svenskegrensa og fortolling.

MEN Tallak er mye finere, et spesielt navn som du ikke risikerer å møte for mange av som heter....

Skrevet

Ville heller brukt Tallak. Ikke mange som heter det heller, hvis det er det dere er redde for.

Skrevet

Litt rart navn synes jeg... Ville nok ikke valgt det selv, men det er helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...