Gå til innhold

Er det bare jeg som har veldig vondt??... Livmora som vokser sier de..hum...


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Er 7+2 og har hatt masse smerter siden jeg fant ut at jeg var gravid... Var som sagt på tidlig ul..og alt var i orden... men klarer ikke helt å slå meg til ro med tanken.. kvalm og dårlig hele tia.. sukk.. MEN DET ER VERDT DET..hehe...

 

Uansett.. det er værst under skambeinet til meg.. naturlig nok siden livmora ligger der nede... Det stikker.. klarer ikke å forklare..men er slike smerter at jeg må presse på skambeinet for å takle d uten smertestillende:( Akkurat som noen sparker meg i blæra... (billedlig forklart selvfølgelig)..

 

Noen andre som opplever det samme?...

 

Ellers er det de vanlige sympt.. fryser hele tia.. kvalm.. spiser lite.. gått ned 3 kg.. (mye å ta av)... ømme pupper.. og hormonell så d holder...

 

Gleder meg til uke 12 er her og jeg kan puste litt lettere! hehe

 

Lykke til alle ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt likt her gitt. Kjennes ut som det vrenger seg der nede. Men ikke verre enn at jeg kan leve med det. Dette er min andre, så jeg kjenner det igjen fra forrige gang jeg var gravid. Ellers er det ømme bryster, kvalm så det holder, og svimmel som er symptomene mine. Og så klart hormonell ut av en annen verden....:) Griner, ler og kjefter om hverandre. Hi, hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mensmurringer" og stikkesmerter rundt eggstokkene..Ikke så vondt som det du sier, men kjenner det godt. Mer ubehagelig på en måte. Generelt sett småkvalm og spyr av og til, litt lettere hodepine, fryser lett, småømme pupper, og akkurat nå as we speak, fikk jeg en svak halsbrann...Du er nok helt normal=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg også og det er jo bare livmoren som trekker seg,den skal jo etterhvert klare å ha en liten baby inni der,så den må jo begynne å forberde seg på det.

 

Dette går sikkert helt greit,senk skuldrene,du har jo vært på ul og sett at alt er i orden.Prøv å kos deg med graviditeten din.

 

Lykke til videre og håper du får et fint svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ingen sånne murringer, men jeg har flust av symptomer; kaster opp, kvalm hele døgnet og har tatt av 4 kg så langt, trøtt og sliten og veldig kort lunte så man bør IKKE tråkke meg på tærne for tiden (hehe...!), fryser hele tiden og oppblåst til tider, litt ømme pupper også. Det heeender det stikker litt "down under" så det vokser nok, men har ikke disse mensmurringene iallefall. Men hadde masse av dem i første svangerskap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen... det er sikkert normalt:) Jeg er veldig forkjøla og hoster mye... (brekkhoste)..og det øker smertene i underlivet... men sikkert ingenting å bekymre seg for!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også kjent stikninger, og akkurat i dag er jeg øm, som om jeg er støl i magemusklene. Håper det er normalt... Jeg er forresten i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

kjenner meg veldig igjen da.. har mensmurringer hele tiden.. og noen få ganger har jeg hatt skikkelig vonde smerter nederst i magen, er 6+1 idag. ellers er brystvortene ømme, jeg er veldig trøtt og svimmel, kvalm og fryser maasse...

 

så du er ikke alene ;) og ja, det er verdt det, får bare bite tenna sammen, så tenker jeg alt er glemt når vi får se babyene våre :)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu er det godt å høre at en ikke er alene om symptomene c",) Ikke det at jeg unner alle dere å være dårliger, men er kjekt å ha en side som dette og kunne lese at en ikke er alene om ting. På den måten slipper en jo å bekymre seg så innmari for hvert nye symptom.

Selv har jeg og en del mensmurring og litt stikking. Ømme bryster, kvalm hele døgnet (men hjelper når jeg får i meg mat) og litt emosjonel c",) Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kjenner meg igjen ja! Er 4+3 og det kjenners ut som noen driver med ommøblering der nede... Ikke smertefult men ubehagelig. Trøster meg med at det vel nesten det som skjer... -kroppen min lager et godt hjem for den lille spire :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...