Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hei. Har en lammeskinnspose til snuppa, men den begynner å bli litt kort og er uten glidlås så det er tungvint å få henne oppi enkelte ganger. Derfor skal vi kjøpe en Odenwälder pose! Lurer så veldig på hvilken farge jeg skal velge? Jeg og mannen min har fått så innmari dilla på brunt! Drømmer om brun vogn, men de var ikke på markedet for ett år siden Tenker det er mest fornuftig å velge sort, litt tidliøs og passer til det meste av vognfarger. Er veldig glad i brun om dagen, men det er veldig motefarge og tenker jo å bruke posen til flere barn Har nå en sandfarget Simo og aqua farget Easy walker Sky (bruker den mest om sommeren og på sentershopping). Om når vesla blir storesøster en dag så kan det jo hende vi bytter vogn. Føler det er fornuftigst å velge sort, men følelsene ønsker brunt.... Hvilke farge ville du lagt?
LegallyBlond Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Som du sier så er det jo mest fornuftig å kjøpe svart siden den passer til alt, men det er jo ganske kjedelig også. Men med de fargene dere har på vognene nå så hadde jeg valgt brun, det må jo bare bli helt nyyyydelig til sandfarget og aquafarget vogn! Har også dilla på brunt nå, selv om det er motefarge skal det jo litt til for at det er helt ut så du kan jo satse på at det er på moten i noen år enda så den holder til flere barn =) Så som sagt så synes jeg du skal gå for brun
ALIICE Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Gå for brun=) Den fargen går nok ikke av moten med det første!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Brun! Har kjøpt brun vogn og, jeg... Ikke fordi det er mest fornuftig, men fordi jeg synes den var finest!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Absolutt brunt. Sort er gørrkjedelig og nitrist til barn!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Hi hi, skjønner at brun er fargen! Lurer på snella får sort av farmor og bestefar til jul, men skal ikke se bort i fra at jeg prøver å bytte den til bruuun Er det noen av dere som har den? Takk takk HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Nå er den triste sorte posen byttet til en sjokolade brun odenwälder pose, HERLIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå