Gå til innhold

Lilly Isabell - tommel opp eller ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster heter Andrea Sofie - sitter her å funderer på Lilly Isabell... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tommel opp! Men ville ha skrevet det Lily Isabel.

Skrevet

tommel opp for lilly,tommel ned for isabell...

Skrevet

hm Min mann ville håt tomler og tær opp for dette. Spesiellt isabell. Personlig har jeg litt negative vibber med de jeg kjenner som heter isabell, men synes lilly er fint. Blir oppkalling for oss. Så de navnene er med i vår bunke og. begge to

konklusjon tommel opp fra oss begge

Skrevet

Veldig fint. (Men synes Lilly er finere enn isabell) :)

Skrevet

Verken opp eller ned... Synes det er helt greit, midt på treet. Kanskje litt tungt med Isabell etter Lilly? Ble litt mye i og y etterhverandre. Kanskje et annet navn passer bedre etter Lilly, f.eks. Lilly Cornelia....

Skrevet

Lilly er fint

Isabell er små-harry

Skrevet

Lilly er nydelig, Isabel er grusomt i mine ører.....

Hva med Lilly Oline?

Skrevet

Definitivt ned. Navn som slutter på -ell er det mest harry jeg vet. Liker ikke Lilly så godt heller.

Skrevet

Lilly er fint, Isabell er ikke fint, og sammen er de too much...

Skrevet

Tommel definitivt ned for Isabell - sånnne -vell navn er bare så harry i mine ører.

Lilly er helt greit.

Skrevet

Ble for mye L-er etter min mening, rene tungegymnastikken å si det. Så jeg synes ikke navna passa sammen, selv om det kan være pene navn hver for seg.

Skrevet

Tommelen opp for Lilly, ned for Isabell..

Skrevet

Lily Isabel.. i skrivemåte.. tommelen opp. fint navn

Skrevet

Veldig ned, særlig for Isabell. Dessuten passer de ikke sammen siden det blir to i-lyder etter hverandre.

Soresøsterens navn er mye finere.

Skrevet

I og for seg et pent navn, men jeg synes Lilly nesten er som et "kallenavn", men Isabell, skrevet Isabel, synes jeg er kjempenydelig.

Hva med:

Ava Isabel

Amelia Isabel

Emira Isabel

Luna Isabel

Skrevet

Tommelen opp :-) Lilly er koselig, men ikke veldig begeistret for Isabell da. hva med Lilly Elisabet, Lilly Marie eller Lilly Johanne?

Skrevet

Lilly er på vei oppover....koselig navn!

Isabell er veldig harry...

Skrevet

Tusen takk for mange tilbakemeldinger - bra med tilbakemeldinger. Føler vi har stått fast en stund. Etter å ha tenkt over det, så kan det bli litt heftig med 5 L`er i navnet sitt... Nå kommer vi litt nærmere målet. Blir spennende å se hva lillesøster ender opp med :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...