Gå til innhold

ville ta abort

jenniferE

Anbefalte innlegg

hey, jeg er en jente på 21, har en sønn på snart 3 som ikke bor hos meg,jeg er gravid igjen! og søkte om abort no. men var 23 uker å 4 dager..det var for seint. har ikke dakt det til noen enda. er ikke sammen med faren,sa det til han.. men ikke noen av vennene mine. ikke foreldere min! fikk besjeden no for 3 dager siden atd et var for seint..er det noen som har forslag om hvordan jeg skal fortelle det? alle tror jeg bare har blitt feit:)

Fortsetter under...

Unnskyld meg? men søke om abort i uke 23????! Håper virkelig du kødder nå. Det hadde jo i så fall hvert syyykt! Babyen kan jo omtrent overleve hvis den hadde blitt født nå!

Du kan jo vurdere adopsjon?

Har en liten følelse av at dette er et tulleinnlegg...

Hvorfor har du ikke sønnen din hos deg?

Det at faren er afrikansk har vel ingenting å si? Nei, du får stå for det du har gjort og fortelle sannheten! Man kommer ikke langt med løgn uansett.

det virker jo ikke som hun visste hvor langt hun faktisk var på vei da...

og det går an å oppdage såpass sent. Jeg trodde ikke at det var mulig, før en av mine nærmeste venninner gikk til legen pga av magevondt, og kom ut igjen og var 26 uker gravid!

men uansett, det nok bare å hoppe i det å fortelle dem det! Det er ikke så mye annet å gjøre.

Snakk med lege, helsesøster, jordmor ect...

Hvis du ikke ønsker barnet er jo adopsjon en mulighet.

lykke til =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...