Gå til innhold

Peekaboo!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Koselig at du husker på meg da :) Jeg er ikke så mye her inne, er mest på et skravleforum som vi startet vi mammaene som fikk samtidig da jeg fikk førstemann :) Hender jeg leser litt her inne, men det skjer jo ikke så mye her inne, og spørsmålene på trimesterdebattene var jeg jo kjempeopptatt av sist, men har liksom oversikt over det meste nå etter ørten sykehusinnleggelser og både jordmor og legeoppfølging og to fødselsforberedende kurs sist :) Jeg "glemmer" til og med å lese om babyens utvikling denne gangen og skvetter når jeg ser hvor stor den har blitt når jeg husker det, hihi!

Formen har vært i noe bedring den siste uka, jeg klarer ikke spise noe før 18.00 på kvelden ca, men da får jeg i meg et eller annet hver dag. Er noen lange timer fram til det da. Ellers sliter jeg med søvnen iom at refluxen min ble ødelagt sist. Nå som magen er blitt så stor betyr det sittende søvn for min del, så den blir litt avbrutt og uavhengig. Er hundre prosent avhengig av både kvalmestillende og syrenøytraliserende fortsatt. Uansett er dette svangerskapet SÅ mye lettere enn det første som var som et eneste langt vondt mareritt rett og slett nesten :-/

Har skjønt at du er så og si bra igjen, eller? :)

Klemmer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136299769-peekaboo/#findComment-136327068
Del på andre sider

Så godt å høre at du ikke synes det er så ille da, jeg synes det høres helt forferdelig ut å gå sånn så lenge... Men det er bra at du får ned noe i løpet av dagen i allefall.

Jeg er myyye bedre, og kan ikke klage. Er litt kvalm fram til rundt kl.11, men så gir det seg hvis jeg får spist litt. Matlysten er begrenset til Grandiosa (faktisk...) og tomatsuppe. Men det er bedre enn ingenting!:) På kveldene kan jeg derimot spise mye innimellom. Det er virkelig godt å kjenne på den følelsen igjen.

Ellers går dagene med til jobb, jeg jobber 50% nå og skal prøve meg på 100% etter jul.

Lille jenta i magen kjenner jeg daglig, og det er jo bare helt herlig!:)

Ta vare på deg selv, så håper jeg at du får nyta jula skikkelig med dine nærmeste! Klemmer:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136299769-peekaboo/#findComment-136328174
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...