Gå til innhold

HEI ALLE SAMMEN! (3d ul)

Fryda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært så aktiv på noen forum den siste tiden.

Lurer på hvordan det går med gamle og nye kjente da...

Her er bekkenløsningen i full blomst. Er nå i uke 29 og vagger ut i julestria med en litt avbalansert holdning til hele jula. Må ha det for å ikke knekke med denne tilstanden.

Har fått en fiiin og stor mage (syns jeg selv da ;)

Hadde vært koselig om vi modne gravide kunne møtes en gang på nyåret igjen. Gjerne de som har fått babyer også. Alle nygravide må selvfølgelig også melde seg på.

Det er jo så koselig å treffe dere.

For dere som jeg ikke har ”hilst på” er jeg 38 år, har termin med tredje mann 27 februar, og bor i Oslo.

Jeg har foressten hvert på 3d ultralyd! Det var kjempe gøy. Helt fantastisk å se lille prinsen i magen.

Her er han:

(Lagt ut til ære for bestemødrene hi,hi)

Førjuls klemmer fra Fryda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

tror ikke jeg har sett deg her.Jeg er 40 og venter nr 4, 5 og 6.

Ja Julen nærmer seg med stormskritt og jeg prøver også å ta det m ro,men det er ikke bestandig like lett:(

I dag skall de siste julegaver handles,huff huff!

ha ei fin helg :)

Skrevet

Så søøt! :-D

Blir gjerne med på et treff etter jul. Her går det slag i slag, Amund krever sitt selvfølgelig, men er en rolig og snill gutt på dagtid iallefall (litt annerlede på kvelden, hehe). Går bedre med ammingen også, så jeg har fått litt overskudd å rutte med, det er deilig for mor :-)

Ønsker alle en god jul,så sees vi på nyåret!

Skrevet

Hei Fryda!

Så nyydelig liten fyr, da! Så nesten ut som han hadde bollekinn allerede:-) Koser seg, han, ser det ut for.

Kosedyret vårt begynner å bli mer sosial nå. Hun har alt blitt 7 uker gammel! Smilene kommer oftere og oftere, og desto mer oppmerksomhet og kos kommer fra storesøstre og foreldre. Rekker ikke å skrike lille snuppa før det står en eller annen parat til å trøste...

Yasumi, så fint å høre at ammingen går bedre. Har tenkt mye på deg og andre slitere. Så frustrerende å slite med noe som man tror skal gå mer eller mindre av seg selv. Tror jo på forhånd at ammingen bare er sååå koselig - en sannhet med modifikasjoner som så mangt med det å bli mamma;-)

Ikke misforstå - jeg storkoser meg og har fått en snill og ikke minst frisk baby - men jeg blir jo frustrert innimellom. Hvis jeg ikke forstår hvorfor hun skriker, eller hvis hun spiser dårlig, eller blir litt tett i nesen osv...

Jeg blir gjerne med på et treff igjen hvis dato og klokkeslett passer...

Og hvis jeg husker å kikke her inne...

Klemmer fra meg til dere.

Skrevet

Takk for titten Fryda, koselig å se den lille prinsen din!

Jeg blir gjerne med på treff på nyåret. Har i dag fått bekreftet at barnet vårt er kromosomfriskt og er da klar til å spre det glade budskap for alle og enhver! Jeg er i dag 14+1.

Kos deg videre i svangerskapet. Ta vare på deg selv i disse julestritider!

Klem,

Skrevet

Kjerlighetsfrøene:

4,5 og 6! Det er jo fantastisk!

Tre stk... Håper du er i fin form. Er du langt på vei?

Du får sikkert ekstra oppfølging også da tenker jeg. Skal bli spennende å følge med deg framover.

Yasumi:

Så koooselig å høre fra deg Godt at det går fint med dere og at ammingen går bra. Gleder meg til å treffe dere.

Tebekaa:

Tenker at storesøstrene er på pletten ja. Så koselig.

Hun blir vel hypersosial lille snuppa av all oppmerksomheten. Det er jo bar sunt da ;)

Håper du får til å komme på treff med nurket.

Jeg skal lage en egen tråd om nyårs treff.

Ine:)

Ja er han ikke skjønn... hi-hi

Blir liksom aldri lei av den filmsnutten gitt.

Så deilig å få tester unnagjort med gode resultater.

Nå er det bare å kose seg framover ja. Håper du også får til å komme på treff.

Klem fra Fryda

Skrevet

Så søtt med video av lillegutt da!! Moro.

Uff, jeg føler med deg når det gjelder bekkenløsningen altså. Jeg er heller ikke fri for den. Går på trening - Gruppefysio - tilrettelagt trening for gravide hos fysiopterapeut 1 gang i uka + at jeg har vært på 1 bassengtrening.( skal gå hver 14. dag på den). Jeg synes det er veldig bra i allefall.

Julestria har måttet være i slow-motion i år og tar bare det som er mest nødvendig. Julegaveinnkjøpene har jeg måttet ta i etapper - jeg orker ikke å gå å kikke lenge i butikker.

Bruker du bekkenbelte, forresten. Jeg kjøpte meg det og bruker det når jeg vet jeg skal gå litt. Det stabiliserer en del i allefall, selv om dagene med smerter kan værer veldig forskjellig.

Ellers vokser magen og lillemann sparker som bare det - i allefall på kvelden og når jeg skal legge meg. Er i uke 29 på tirsdag, så det er ikke kjempelenge igjen da!!

Vi snakkes!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...