Gå til innhold

Alt vel ved UL!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med noen gode nyheter her inne også. På ul i dag fikk vi se et lite nurk som målte 2,8cm fra hode til stump. Armer og ben sprelte. Så utrolig deilig følelse. Gled dere jenter som ikke har vært på ul.enda. Jeg har gått og bekymret meg helt uten grunn...Ny termin 13.juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint! Jeg var på UL på mandag og trodde jeg skulle se et hjerte som banket, men det gjorde jeg ikke, så nå klarer jeg ikke å la være å tenke på at det sikkert ikke er som det skal. selv om legen ikke var bekymret, han var veldig fornøyd... det var på dagen 7 uker så det var jo tidlig. skal tilbake den 17 januar - håper jeg er like glad som deg da....

Rart at vi må bekymre oss sånn. Har lissom bare gode grunner til at et sikkert er noe galt...... selv om jeg er kvalm og sliten og alt som hører med til et helt vanlig svangerskap....

Takk for gladmelding!

Skrevet

Hvis legen ikke er bekymret så er det et veldig godt tegn. Han sier det som det er. Var det "utvendig" ul. det da el? Kjedelig for deg å vente til over jul til neste ul. Men tror nok at du ikke trenger å bekymre deg..

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Så flott:-) Hvordan fikk du tidlig UL? Jeg har termin 11 juli.

Skrevet

Ble henvist fordi jeg hadde tdlig "avflating" av livmormunn i forrige sv.sk. Og også fordi jeg hadde et ønske om å få bekreftet at alt var vel.

Skrevet

På mandag var jeg også på tidlig ultralyd. Vi bestile privat på Volvat, kun for å få en endelig bekreftelse på at jeg faktisk er gravid. Babyen var 44,8 mm lang, og kjempeaktiv. Det var godt å se.

Termin ble 6.juli. Nå går vi juletiden med glede i møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...