Stolt mamma! Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jippi!! Nå er det 2 1/2mnd siden jeg mistet for fjerde gang. Har gått å tatt blodprøver hver uke siden det - pga hcgèn ikke gikk ned. (legen ville unngå utskrapning siden jeg har hatt 2 utskrapninger på kort tid) I dag ringte sykehuset til meg og sa at blodprøven som jeg tok i går var helt fin!! Så nå kan vi begynne å prøve igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!! E så glad!!! Fikk nettopp mensen tilbake og for første gang for noen dager siden.... Så nå e eg klar for ny prøving!! Å denne gangen vett eg at det komme til å gå!!! Har begynt på Albyl E og ska begynne å ta Crione når eg blir gravid....+ eg går til healing...... Så har virkelig troen nå!!! Sender en juleklem til dere alle her inne!! Vi klarer det til slutt!!:-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Så flott at du kan begynne å oprøve igjen :-) Ønsker deg masse lykke til! Håper du får en spire raskt som klorer seg fast! Klemmer fra
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Det var gode nyheter!!! Masse lykke til, denne gangen SKAL det gå :-) Stor juleklem
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Så bra!!:-) Håper det klaffer kjapt for dere:-) Du får holde oss oppdaterte, så satser vi på en lykkelig historie fra deg snart. Forresten, kan du ikke fortelle litt om den healingen? Har du gått flere ganger? Hvordan føles det? Merker du noe på kroppen? Lykke lykke til!! Klem
Stolt mamma! Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Takk for det alle sammen. Nå har eg gått 2 ganger til healing - skal gå for tredje gang i mårå.(hadde egentlig ikke time før imårå - men det var noen som avbestilte - så eg fikk komme inn før) Betaler 600kr for en time. Går til en kjempekoselig dame. Eg ligge på en benk (med klærene på)mens hun går rundt å tar på meg. Når hun tar på meg kjenne eg at det komme varme fra hendene hennes. Når hun var ferdige kjente eg at det strålte i kroppen min. Hu kjente på kroppen min at det skjedde forandringer.... Eg har og hatt problemer med fordøyelssen i mange år - så det "fikset" hun også.... Etter at jeg var der andre gangen - har alle plagene i forbindelsen med fordøyelsen forsvunnet.... Helt fasinerende!!! E ikke skremmende i det hele tatt!! Det høres helt utrolig ut - men hun fortalte om flere personer som hun har hjulpet med samme problem som meg. Så lenge så eg e i den situasjon som eg e i vil eg prøve det som går ann å prøve!! En ting e sikkert - det skade ikke å prøve!!!!:-)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 så flott:-) håper det ordner seg denne gang og at spiren sitter snart:-) masse lykke til og godjul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå