Gå til innhold

Positiv test etter MA??


Mojo1

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man ville fått positivt utslag på en graviditetstest dersom man har hatt en MA? (er 6+3 og er i kjempeform - redd for at noe er feil...) Har tatt ny graviditetstest i dag og den ga positivt utslag med det samme. Kan jeg da regne med at "alt" er bra?

Burde jo bare glede meg over at formen er fin, men klarer ikke helt å la være å lure på om det er noe galt.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når testene blir sterkere, og nå blir positive med en gang så er nok alt i orden ja! Får vel bare nyte å være symptomfri så lenge..?

Vet det er vanskelig, jeg er også gravid igjen etter MA, de første ukene synes jeg det gikk kjempefint, hadde en veldig god følelse denne gangen - helt annerledes en sist gang. Men nå som jeg er kommet til ukene da det skjedde sist gang så er det litt slitsomt! Er etter mine beregninger 7+2 i dag, men i følge UL på torsdag (der vi så et lite hjerte banke) er jeg nok en uke bak så da er vi jo kommet omtrent likt!

 

Håper alt står bra til hos deg og at vi begge får et nydelig lite juli/augustbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også litt engestlig for at jeg har hatt en ma ( er i 7+4)...blødde litt i helgen , vært til legen i dag, for å ta blodprøve for å måle hcg nivået. Jeg spurte om graviditetstest, men jeg fikk til svar at den kunne slå positiv ut i 3-4 uker i ettertid.....utrolig kjipt. så blodprøve er tydligvis det eneste sikre!

Men du må bare ta det med ro, trenger ikke være noe galt selv om det er i fin fin form, det er ikke alle som er dårlige...men det er ofte de vi hører om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...