Gå til innhold

hey,ville ha abort

jenniferE

Anbefalte innlegg

hey, jeg er en jente på 21, har en sønn på snart 3 som ikke bor hos meg,jeg er gravid igjen! og søkte om abort no. men var 23 uker å 4 dager..det var for seint. har ikke dakt det til noen enda. er ikke sammen med faren,sa det til han.. men ikke noen av vennene mine. ikke foreldere min! fikk besjeden no for 3 dager siden atd et var for seint..er det noen som har forslag om hvordan jeg skal fortelle det? alle tror jeg bare har blitt feit:)

Fortsetter under...

Dette innlegget burde du legge et annet sted.

Se overskrifte på denne siden.

Her er det for de som ufrivillig må ta bort pga skader med barn, medisinske årsaker eller mister det ufrivillig. Som er svært sårbart for oss i denne situasjonen. Du spør derfor feil personer i din situasjon.

• 3 måneder senere...

uff kjenner kor SINT eg vart av å lese det, Håper nokon tilbyr denne personen hjelp, for ho kan tydeligvis ikkje vere heilt frisk...

Fekk lyst å skrive ak kva eg miener når eg leste dette, men skal holde det for meg sjølv sidan det ikkje passer seg å bruke dei orda som eg tenkte, men ein ting, det er ikkje alle som skulle fått lov å bli gravide i det heile..verden er urettferdig..

mamma til thobias og emma som lever videre i meg....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...